تاریخ انتشار: 1397/01/21 00:24
کد خبر: 152798

سیروان قربانی : از لحاظ مالی به صفر رسیده ایم ، کادر فنی و بازیکنان برای سردار از جان مایه گذاشتند

سیروان قربانی : از لحاظ مالی به صفر رسیده ایم ، کادر فنی و بازیکنان برای سردار از جان مایه گذاشتند

سیروان قربانی بازیکن تیم سردار بوکان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی  گفت:

از لحاظ مالی به صفر رسیدیم مدیر عامل سردار تمام تلاش خود را انجام می دهد، قول های مسئولان در حد حرف است هیچ مبلغی به بازیکنان تزریق نشده است، مدیرعامل تیم از روز گذشته به دنبال تامین مخارج تیم برای اعزام به آبادان بود.

از لحاظ فنی از ابتدای فصل تا الان مشکلی نداشتیم بیشتر مشکلات تیم به مسائل مالی مربوط میشود، قرارداد بازیکنان سردار 15 تا 25 میلیون است که پرداخت نمیشود و ما واقعا نمیدانیم که طرف حساب ما چه کسی است، زمانی که بر سر امتیاز تیم سردار بحث میشود افراد زیادی خود را صاحبان سردار معرفی میکنند اما در زمان پرداخت مطالبات یک بازیکن ، هیچ کس حامی تیم نیست.
 
تیم شاهین در بازی هفته گذشته برابر سردار بوکان عملکرد فوق العاده ای داشت، اگر از موقعیت های خودمان استفاده میکردیم توانایی برد این تیم را داشتیم به هر حال فوتبال است و ما به تساوی دست یافتیم ، این تیم از هر جهتی تکمیل است، برپایی یک اردوی ده روز در تهران پیش از بازی مقابل داماش گیلان نشان میدهد که این تیم برای صعود بسته شده است.
 
پالایش نفت آبادان به مانند دیگر تیم های حاضر در این مرحله، تیم خوبی است در بازی رفت در بوکان بازیکنان آن از توانایی بالایی برخوردار بودند، هفته گذشته نیز در گچساران در حالی که با دو گل عقب بود بازی را به تساوی کشید که نشان میدهد تیم قدرتمندی است، از این تیم شناخت نسبی را به دست آورده ایم.
 
شرایط گروه به نحوه ای است که تا روز آخر تکلیف هیچ تیمی برای صعود معلوم نیست چهار تیم تا الان مدعی صعود هستند ولی اگر ما روی کاغذ ناامید ترین تیم هم باشیم با پیروزی در چهار بازی پیش رو به همراه سایر اتفاقات فوتبال احتمالا برای صعود درصدی شانس پیدا میکنیم.
 
مشکلات ما این است که از ابتدای فصل برای جذب بازیکنان وعده هایی به آنها داده میشود اما بلافاصله بعد از جذب بازیکن و بسته شدن تیم این وعده ها را فراموش میکنند و به دنبال جذب اسپانسر هم نیستند، جز پرداخت مطالبات خود طبق قرارداد انتظارات دیگری از باشگاه نداریم در لیگ دو فقط هفت - هشت تیم از لحاظ مالی وضعیت خوبی دارند.
 
اگر مدیران باشگاه ها قبل از شروع بازی ها به فکر اسپانسر باشند به سرنوشتی مانند سردار دچار نمیشوند، در حالی که هزاران منابع درآمد در این شهر وجود دارد هیچ کس به دنبال به کارگرفتن یک اسپانسر نبود که دلیل این را نمیدانم، تیم های زیادی از سطح لیگ برتر تا لیگ دو به این شکل نابود شدند.
 
از هواداران تیم که تحت هر شرایطی و در سرما و گرما همراه تیم بودند تشکر میکنم با نتایج که تا الان کسب کردیم عده ای دلیل آن را درک و تعدادی نیز علت آن را درک نمیکنند که به آن ها حق میدهم زیرا هواداران در سراسر  جهان از تیم خود برد میخواهند امیدوارم فارق از هر نتیجه ای که با صعود ما همراه باشد یا نباشد تا روز آخر حامی ما باشند و انشالله که ما شرمنده آنها نشویم .
 
 بازیکنان برای سردار چیزی کم نگذاشتند و در شرایطی که ما از پس تأمین مبلغ یک باکس آب معدنی هم بر نیامده ایم کادر فنی و بازیکنان در حد توان برای سردار کار کرده اند ولی این مسائل نهایتا برای تیم مشکلات جدی ایجاد خواهد کرد و دیگر نمیتوان ادامه داد.
 
مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wqgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شش تایی شدن پاشازاده در لیگ دو/۴ فینال تا لیگ یکی شدن شاهین بوشهر
تحقق رویای شاهینی ها توسط آقای خاص: