تاریخ انتشار: 1397/01/21 19:22
کد خبر: 152698

نکونام: نشان دادیم چه تیم قدرتمندی هستیم/ وقت شادی نداریم و برای بازی بعد آماده می‌شویم

​سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ما امروز تیمی را بردیم که با 2 مربی برای شکست نساجی آمده بود اما خوشحالم که آنها را شکست دادیم.
نکونام: نشان دادیم چه تیم قدرتمندی هستیم/ وقت شادی نداریم و برای بازی بعد آماده می‌شویم

 جواد نکونام بعد از برتری تیمش مقابل ماشین‌سسازی تبریز در نشست خبری اظهار داشت:این برد را به مردم خوب قائمشهر و طرفداران نساجی و کسانی که از استان‌های دیگر آمدند تبریک می‌گویم و خیلی خوشحالم که این 3 امتیاز سخت را به دست آوردیم.

وی افزود: تیم حریف برای نیفتادن از وقت تلف کردن گرفته تا درگیری دکتر و مسائل دیگر که برای وقت تلف کردن نیاز است انجام داد.ما بازی سنگینی داشتیم و در نیمه اول خوب بازی نکردیم چون روی تاکتیک‌هایی که برنامه ریزی کردیم فقط یک نوع آن را انجام دادیم. حریف با 11 نفر دفاع کردن کار را سخت کرد. می‌توانستیم در نیمه اول 2 بر صفر بازی را ببریم و شاما دیدید که چقدر به فکر وقت تلف کردن و از تب و تاب انداختن بودند.

نکونام تاکید کرد: در نیمه دوم ارسال از جناحین و تاکتیک‌های مختلف را اجرا کردیم ولی گلر آنها دو سیو خیلی خوب داشت. در ادامه با حملات بیشتر به گل رسیدیم و فکر می‌کنم با توجه به شرایط بازی تیم ما لیاقت برد را داشت. کل بازی تحت اختیار ما بود و می‌دانستیم چه می‌خواهیم و خوشحالم که به این پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه تیمش به لیگ برتر نزدیک شده و اینکه استراتژی تیمش برای بازی با نفت چیست گفت: اجازه بدهید  ما مقداری خوشحالی کنیم و  یک استراحتی انجام بدهیم و کمی آرامتر شویم بعد به بازی بعد فکر کنیم. ما تمام بازی ها را برای برد به زمین رفتیم. کدام بازی را دیدید که مه به فکر دفاع کردن باشیم؟شانس ما هم این است که با تیم‌هایی که بازی می‌کنیم یا مدعی صعود هستند یا کاندیدای سقوط. غیر از بازی با مس کرمان که 10 نفره شدیم در تمام بازی ها 10 نفره شدیم.ما فقط یک راه داریم و باید در جاده ای باشیم که فقط ببریم. خدا را شکرکه به موفقیت رسیدیم و در این 6 بازی با نتایجی که گرفتیم نشان دادیم چه تیم قدرتمندی هستیم. مردم واقعا از فوتبال ما لذت می‌برند و از فردا برای بازی با نفت مسجد سلیمان تمرکز می‌کنیم.

نکونام در خصوص اینکه عباس زاده اخطار گرفته گفت: من صحنه کارت گرفتن را ندیدم ولی از داور چهارم سوال کردم و او گفت که عباس‌زاده اخطار گرفته است. وقتی آقای فغانی که یک داور بین المللی است تشخیص داده که پنالتی نبوده حتما نبوده ولی من باید صحنه را ببینم.

از آن طرف هم باید سوال کنیم عباس زاده دو اخطاره شده یا خیر.

سرمربی نساجی در خصوص عملکرد تیمش در نیمه اول گفت: می‌دانستیم که آنها با 11 نفر دفاع می‌کنند ولی در این بازی فقط یک بازیکن جلو می‌آمد.این تیم تغییر کرده بود، مشخص است که این تیم را یک مربی دیگر این تیم را تمرین داده بود. امروز هم دو مربی را با خود آورده بودند. این برای ما افتخار است که یک تیم با دو مربی و دو تفکر می‌خواست ما را ببرد ولی در نهایت شکست خورد. ما استرسی نداشتیم و طبیعی است وقتی یک تیم با 11 نفر دفاع می‌کند کار برای گل زدن سخت می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که انتظارش از فدراسیون برای این هفته ها چیست گفت: کلا در این هفته ها فقط 2 بار روی داوری اعتراض کردم، یکی بازی رفت با تیمی که بودم با فجر سپاسی، و شما دیدید هفته قبل 3 امتیاز به تیم حریف ما تقدیم کردند! یکی هم بازی با صبا که برای هر لحظه اش برنامه داشتم ولی با وجود اینکه بردیم اما انتقاد کردم چون در آن سطح نبود که قضاوت کند. از این موضوع خوشحالم که داور جام جهانی به اینجا آمد و بی حرف و حدیث قضاوت کرد. این نه فقط برای مانیست، امیدوارم در ادامه این موضوع هم برای ما باشد و هم برای رقبا. من همیشه از داوران حمایت می‌کنم چون آنها یک لحظه باید تصمیم بگیرند و اگر اشتباهی هم انجام شود به آنها حق می‌دهم.فدراسیون فوتبال، اصفهانیان و قیاسی می‌دانند که من همیشه از داوران حمایت کرده‌ام. امیدوارم هر تیمی که حقش است به لیگ برتر صعود کند.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد تیمش از 6 بازی 16 امتیاز بگیرد گفت:من همیشه کارهای سخت را دوست دارم،قبل از فصل هم اگر یادتان باشد یک تیم لیگ برتری بود که دوست داشتم به آنجا بروم، من فیلم بازی های نساجی را دیده بودم و این تیم را می‌شناختم، زمانی که آمدم یکسری مشکلات داشتم مثل مصدومیت‌ها، روزی هم که آمدم از خودم شروع کردم و گفتم 9 فینال داریم. ولی به هیچ چیزی فکر نمی‌کنم و سعی می‌کنم تیمم بهترین بازی و عملکرد را داشته باشم.

وی ادامه داد: وقتی برای شادی نداریم، فردا سر تمرین می‌دانند که باید چه کار کنند، هفته دیگر باید با تیم قهرمان بازی کنیم و شرایط سنگین است.مردم می‌توانند یک هفته شادی کنند و ردم می توانند یک هفته شادی کنند ولی ما از فردا کارمان را محکم آغاز می‌کنیم.

سرمربی نساجی در خصوص صحنه پنالتی نیز گفت: من اعتراض کردم ولی وقتی آقای فغانی اعلام کرد پنالتی نیست ما هم آن را پذیرفتیم و مسائله خاصی وجود نداشت.

نکونام در خصوص اینکه تیمش در خط دفاعی اشتباهاتی داشت: مگر می‌شود  تیمی اشتباه نداشته باشد؟ ما باید اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم، کل تیم ما اینگونه است که  با هم حمله می‌کنیم و با هم دفاع، خواهش می‌کنم تیم ما را به بخش بخش تقسیم نکنید چون کار ما گروهی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wqd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| آمار جذاب نکونام در شمال؛ ثبت 80 درصد کلین شیت در 15 بازی گذشته!
اختصاصی|