تاریخ انتشار: 1397/01/24 12:13
اختصاصی|
کد خبر: 152313

علی جراح کار: با آقا سیروس صحبت کردم و احتمال دارد برگردیم/ 55درصد طلب دارم از باشگاه!

مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز احتمال بازگشتش به تمرینات این تیم را تائید کرد.
علی جراح کار: با آقا سیروس صحبت کردم و احتمال دارد برگردیم/ 55درصد طلب دارم از باشگاه!

 علی جراح کار مدافع باتجربه تیم فوتبال شهرداری تبریز در گفتگو با سایت فرتاک ورزشی درخصوص اخراجش از این باشگاه و اتفاقاتی که رخ داد گفت: جریان خاصی نبود و مشکل کوچکی بود که بعد از درگیری میان خودمان حل کردیم. هافبک دفاعی تیم ما که واقعا از نظر اخلاقی و فنی خوب است جوابی داد و من نیز کمی سرما خورده بودم و از کوره در رفتم و چون تیم عقب بود، کمی عصبی بودیم و مختصر درگیری داشتیم و پس از آن نیز از دل هم در آوردیم.

وی درخصوص علت تصمیم‌گیری زودهنگام مدیران تیم گفت: نمی‌دانم که چه شد تصمیم گرفتند ما را از باشگاه اخراج کنند ولی من نزدیک به 70 درصد از شهرداری تبریز طلب دارم و این کار را باشگاه‌ها می‌کنند و در آخر فصل، با جریمه سعی دارند مبلغ قرارداد را کاهش دهند. 20 درصد ما را جریمه کردند و 25 درصد تاکنون گرفتم و مابقی را هم می‌دانم که نمی‌دهند. متاسفانه فوتبال ایران طوری شده که اصلا مشخص نیست در یک سال، چقدر از مبلغ قرارداد به دستت می‌رسد و اینجا نیز همینگونه است.

جراح کار درخصوص احتمال بازگشتش به تمرینات شهرداری گفت: من با آقای دین‌محمدی صحبت کردم و گفتند که کمی صبر کنید تا وضعیت تیم مشخص شود. احتمال دارد که برگردیم. هرچه باشگاه بگوید ما تابع آنها هستیم چون قرارداد داریم و پایبند به قراردادمان هستیم.

مدافع تیم شهرداری تبریز در خاتمه عنوان داشت: از تمامی کسانی که در ورزشگاه بودند و باعث نگرانی‌شان شدم عذرخواهی می‌کنم و بالاخره ما نیز تحت فشار بودیم و این عکس‌العمل طبیعی بود و امیدوارم در ادامه فصل، بتوانم خویشتن‌داری بیشتری به خرج دهم.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ma6zj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| طلسم شهرداری تبریز مقابل فجر؛ بدون پیروزی!
اختصاصی|