تاریخ انتشار: 1397/01/25 21:20
اختصاصی| اشتباهات عجیب در چیدن تیم منتخب؛
کد خبر: 152094

بهترین گلر لیگ یک در هفته سی و یکم چه کسی بود؟!

هفته بیست و یکم مسابقات لیگ یک برگزار شد و تیم منتخب این هفته نیز توسط اکثر رسانه‌ها اعلام شد.
بهترین گلر لیگ یک در هفته سی و یکم چه کسی بود؟!

 در هفته‌ای که هشت تیم و دروازه‌بان موفق به ثبت کلین شیت شده‌اند، برخی از رسانه‌ها در انتخاب گلر تیم منتخب این هفته، از نام‌هایی پرده برداشتند که عملکرد آنها نسبت به سایر گلرها، بسیار ضعیف‌تر بوده است و توضیح در این خصوص و همچنین پرده‌بردایی از این اتفاقات در لیگ یک که بسیار عادی شده است را به آینده موکول می‌کنیم اما به راستی؛ بهترین گلر هفته سی و یکم مسابقات لیگ یک چه کسی بود؟!

بر اساس داده‌های سایت فرتاک ورزشی (آنالیز عملکرد تمام گلرها در هفته سی و یکم) تنها 4 دروازه‌بان بودند که عملکردشان مطلوب‌تر و در عین حال، سخت‌تر از سایر گلرها بوده است. رضا حیدری از مس کرمان و سجاد بیرانوند از اکسین البرز گلرهایی بودند که 6 دفع توپ موثر داشتند. پرویز کریمی از ماشین سازی با 5 دفع توپ و همچنین مهدی اسلامی از بادران با 4 دفع توپ موثر، عملکردی قابل قبول‌تر نسبت به سایر گلرها داشته‌اند و پشت سر حیدری و بیرانوند قرار می‌گیرند.

اگر کمی منصفانه بخواهیم عمل کنیم و دروازه‌بانی را برای تیم منتخب هفته قرار دهیم و این امتیاز را نیز لحاظ کنیم که در اولویت اول، گلری باشد که بیشترین تعداد واکنش به همراه ثبت کلین شیت را داشته باشد، می‌بایست رضا حیدری از مس کرمان به این مقام نائل آید. گلری که در این هفته علاوه بر واکنش موثر روی 6 ضربه تیم بادران و ثبت کلین شیت، 4 نبرد هوایی (بیشتر از تمامی گلرها در این هفته) داشته و در 3 نبرد پیروز بوده است.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynq8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر اول مس مقابل ملوان کیست؟/ یکی از یکی بهتر!
فرتاک ورزشی بررسی می‌کند؛