تاریخ انتشار: 1397/01/25 21:32
اختصاصی|
کد خبر: 152091

جدال دو استقلالی در لیگ یک؛ بازگشت مجدد نکونام به مسجدسلیمان/ فکری به تیم سابقش رسید

در شرایطی که لیگ دسته اول فوتبال کشور به نقطه اوج حساسیت خودش رسیده دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به مصاف هم خواهند رفت.
جدال دو استقلالی در لیگ یک؛ بازگشت مجدد نکونام به مسجدسلیمان/ فکری به تیم سابقش رسید

 در پنج تقابل اخیر این دو تیم، سه برد از آن تیم نساجی بوده و دو برد از آن تیم نفت و دیدارهای این دو تیم هیچ وقت تساوی نداشته است. نساجی که سابقه بردن تیم نفت مسجدسلیمان را در خانه اش داشته باید دید می تواند بازهم ام ای اس را شکست دهد یا خیر.

نفت در صورتی که این بازی حساس را که در خانه خودش است بتواند ببرد تقریبا صعود خودش به لیگ برتر را قطعی کرده است. نکته قابل توجه این است که نساجی هم برای اینکه به صعود امیدوار باشد، باید در این بازی نتیجه خوبی بگیرد و مطمئنا با تمام تلاش بازی خواهد کرد و این حساسیت این بازی را دو چندان میکند.

از نکات جالب توجه تقابل دو استقلالی در این بازی آن است که جواد نکونام زمانی که هدایت تیم خونه به خونه را برعهده داشت، تنها شکست تیم نفت مسجدسلیمان در خوزستان را رقم زد و فکری به غیر از باخت به نکونام، در مسجدسلیمان به سایر مربیان رحم نکرده است. اکنون نکونام با تیمی دیگر اما با همان قالب تاکتیکی، باید به مسجدسلیمان سفر کند و مقابل یاران فکری قرار بگیرد. در دومین تقابل این دو مربی استقلالی، فکری انتقام خواهد گرفت، یا نکونام به کاپیتان اسبق استقلال درس فوتبال خواهد داد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnx5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: مجموعه شهر قائمشهر یکدل نیستند/ جگرم را در نساجی کباب کردند/ روی برنامه، بازی را بردیم
وارد مسائل جدایی بازیکنان نساجی نشوید؛