تاریخ انتشار: 1397/01/25 22:45
پیش بازی استقلال جنوب و اروند خرمشهر؛
کد خبر: 152078

90 دقیقه استرس برای فرار از شکست / خداحافظی تیم بازنده با لیگ یک

90 دقیقه استرس  برای فرار از شکست / خداحافظی تیم بازنده با لیگ یک

در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های فوتبال کشور روز چهارشنبه دو تیم استقلال جنوب و کارون اروند خرمشهر در ورزشگاه امام خمینی اسلامشهر به مصاف یکدیگر می روند.

شاگردان داوود سیدعباسی در دیدار گذشته خود مقابل مقاومت تهران به تساوی بدون گل رضایت دادند، آبی پوشان پایتخت با کسب 10 امتیاز از هفت دیدار قبلی خود با توجه به تفاضل بهتر نسبت به اروند خرمشهر در رده دوم جدول گروه A قرار دارند، استقلالی ها با به ثمر رساندن 10 گل در مرحله نهایی لیگ دو، بهترین خط حمله گروه A را در اختیار دارند.

در طرف مقابل خرمشهری ها با هدایت سید محمد علوی بازیکن سابق تیم ملی هفته گذشته مقابل خوشه طلایی ساوه با یک گل شکست خوردند، اروند خرمشهر با کسب 10 امتیاز پس از استقلال جنوب تهران در رده سوم جدول گروه A قرار دارند، اروند خرمشهر در هفت دیدار گذشته خود با دریافت چهار گل بهترین خط دفاعی گروه A در اختیار دارد.

این دیدار شش امتیازی برای دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است، شاید تیمی که در این دیدار شکست بخورد باید از صعود به لیگ یک خداحافظی کند،  تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع گروه A حساسیت این دیدار را دوچندان میکند.

نویسنده : امیررضا رضایی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ba77v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیدعباسی : بازیکنان استقلال جنوب به مرز بالای خودباوری رسیدند ، سازمان لیگ در گزینش داوران دقت بیشتری انجام دهد

دبل چراغی و محبی در روز آتش بازی شاهین
اختصاصی : جدول گلزنان لیگ دو در پایان هفته هفتم مرحله نهایی