تاریخ انتشار: 1397/01/26 21:36
پیش بازی گیلانمهر و خوشه طلایی؛
کد خبر: 151953

آخرین شانس فومنی ها برای کسب سهمیه صعود / نیم نگاه خوشه طلایی ها به بازی تهران

آخرین شانس فومنی ها برای کسب سهمیه صعود / نیم نگاه خوشه طلایی ها به بازی تهران

در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور روز چهارشنبه بازی دو تیم گیلانمهر و خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه آزادی فومن انجام خواهد گرفت.

تیم فوتبال گیلانمهر با هدایت امید روانخواه هفته گذشته مقابل شاگردان عیسی زاده در تیم نفت امیدیه در حالی که با دو گل از حریف خود پیش بودند در نهایت با نتیجه چهار بر دو شکست خوردند.

 نماینده فومن هم اکنون با 7 امتیاز در رده ششم گروه A قرار دارد، آن ها میتوانند با پیروزی در این دیدار حساس خود را به بالای جدول برسانند.

فومنی ها تمام امتیازات خود را در دیدار های خانگی کسب کرده اند که نشان میدهد خوشه طلایی ساوه کار بسیار دشواری در ورزشگاه آزادی فومن خواهد داشت، اما نکته منفی درباره این تیم خط دفاعی آن ها است، سبز پوشان فومن با دریافت 13 گل ضعیف ترین خط دفاعی گروه A را در اختیار دارند.

در آن سوی میدان شاگردان محسن عاشوری مربی سابق گیلانمهر در مرحله نهایی عملکرد خوبی داشته اند، خوشه طلایی هفته گذشته توانست با گل دقایق پایانی حریف خود اروند خرمشهر را شکست بدهد.

شاگردان عاشوری با کسب 13 امتیاز در رده نخست گروه A قرار دارند، و قطعا برای صعود به لیگ دسته اول نیاز به 3 امتیاز این دیدار دارند.

در ضمن خوشه طلایی ها نیم نگاهی به بازی تهران ما بین استقلال جنوب و اروند خرمشهر دارند چرا که نتیجه بازی تکلیف گروه را مشخص می کند.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8jnl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرشورها مجددا به هم رسیدند / سردار به دنبال انتقام، تیفوسی ها در فکر صعود به لیگ یک
پیش بازی سردار بوکان و داماش گیلان:

دبل چراغی و محبی در روز آتش بازی شاهین
اختصاصی : جدول گلزنان لیگ دو در پایان هفته هفتم مرحله نهایی