تاریخ انتشار: 1397/01/27 23:07
کد خبر: 151790

فرازمند : به دنبال صعود هستیم ، فدراسیون به این سه هفته نگاه ویژه ای داشته باشد

فرازمند : به دنبال صعود هستیم ، فدراسیون به این سه هفته نگاه ویژه ای داشته باشد

بهمن فرازمند سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی  گفت:

تیم در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان با انجام تمرینات منظم به دنبال صعود هستند، باتوجه به اینکه شهرداری بندرعباس بازی هفته گذشته خود را با اختلاف زیاد واگذار کرده، اما این تیم را دست کم نخواهیم گرفت و برای برد به میدان خواهیم رفت.

شهرداری بندرعباس یکی از تیم های خوب لیگ دو است که در مرحله نخست در گروه B مقتدرانه به دور نهایی صعود کرد، اما نمیدانم چه اتفاقاتی رخ داد که شرایط این تیم به یکباره عوض شد، در سه دیدار گذشته خود با این تیم دو برد و یک شکست را به دست آوردیم ، اما تیم خوب و منسجمی دارند، به دنبال یک بازی جوانمردانه و منطقی هستیم تا سه امتیاز خانگی نصیب ما شود.

مسائلی از قبیل دوپینک به طور حتم در لیگ دو وجود دارد که متاسفانه از بروز این اتفاقات جلوگیری نمیشود، از فدراسیون فوتبال تقاضا دارم که با این مسئله برخورد جدی داشته باشد تا هیچ تیمی متضرر نشود.

داوران لیگ برتری میخواهند قضاوت عادلانه ای داشته باشند، اما در مواردی دچار اشتباه میشوند، در برابر داماش بر بازی مسلط بودیم، اما اعلام خطا های نادرست به نفع حریف باعث شد که تیم با افت مواجه شود، باید داوران دقت بیشتری داشته باشند تا حق تیمی ضایع نشود.

از فدراسیون انتظار میرود تا بر سه بازی باقی مانده نظارت بیشتری انجام دهد، بعضی از تیم های لیگ دو از جمله شاهین فراتر از لیگ یک هستند و سطح کیفیتی مسابقات نیز بالا است.

در تمام مسابقات به خصوص بازی های خارج از خانه مالک میدان هستیم ، زمین چمن گچساران وضعیت مناسبی ندارد که این مسئله مانعی برای انجام بازی تاکتیکی ما است.

از هواداران نفت و گاز تشکر ویژه ای دارم و از آن ها تقاضا دارم که اندکی صبر و حوصله داشته باشند تا تیم را به مقصد اصلی خود برسانیم.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwxdm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهمن فرازمند : در شرایط آرمانی قرار داریم ، فدراسیون بر بازی ها نظارت بیشتری داشته باشد

سه امتیاز واجب از نان شب / دو تیم محکوم به برد هستند
پیش بازی نفت امیدیه و مقاومت تهران؛