تاریخ انتشار: 1397/01/28 11:00
کد خبر: 151731

غفاری : بدشانسی گریبانگیر ما شد ، فدراسیون بر بازی ها نظارت جدی ندارد

غفاری : بدشانسی گریبانگیر ما شد ، فدراسیون بر بازی ها نظارت جدی ندارد

مهدی غفاری سرمربی تیم مقاومت تهران در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی  گفت:

به جز خوشه طلایی که 13 امتیاز دارد، با تیم های دیگر گروه شرایط مشابهی داریم ، در دور برگشت مسابقات بدشانسی گریبانگیر مقاومت شد و بسیاری از موقعیت های مسلم را از دست دادیم.

تا هفته پایانی برای کسب نتایج مطلوب تلاش خود را خواهیم کرد ، زیرا هنوز تکلیف تیم های صعود کننده مشخص نشده است ، با پشت سر گذاشتن تمرینات منظم در خانه نفت امیدیه به میدان خواهیم رفت.

در این سطح از فوتبال اکثرا بازیکنان جوانی به چشم میخورند که تجربه لازم را برای استفاده از موقعیت های خود ندارند ، مقاومت بدون برپایی اردو و انجام دیدار تدارکاتی ، فقط با جذب تعدادی از بازیکنان جوان در روز های آخر برای حضور در لیگ دو بسته شد.

با توجه به عدم پخش زنده بازی های لیگ دو ، تیم ها زیر ذره بین نخواهند بود و به همین خاطر نظارت اندکی را از فدراسیون شاهد هستیم ، افراد کاربلدی برای برگزاری مسابقات انتخاب نمیشوند که متأسفانه تیم ها از این ناحیه متضرر میشوند.

تا زمانی که نظارت دقیق بر لیگ ها انجام نشود ، مسائلی از جمله دوپینگ در سطح فوتبال کشور رخ میدهد ، باید با ورود به این مسائل از بروز چنین تخلفاتی جلوگیری کنند.

بازیکنان تحت هر شرایطی برای تیم زحمت کشیدند، انشالله با همت و تلاش آنها و استفاده کافی از فرصت ها در سه دیدار آینده ، یکی از تیم های صعودکننده باشیم.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbpbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه امتیاز واجب از نان شب / دو تیم محکوم به برد هستند
پیش بازی نفت امیدیه و مقاومت تهران؛