تاریخ انتشار: 1397/01/28 18:59
کد خبر: 151660

لیگ یک| تساوی نفت م.سلیمان مقابل نساجی؛ یک امتیاز بی‌اثر در تقابل دو استقلالی در لیگ یک

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با تساوب برابر نساجی مازندران یک گام دیگر به صعود به لیگ برتر نزدیک شد.
لیگ یک| تساوی نفت م.سلیمان مقابل نساجی؛ یک امتیاز بی‌اثر در تقابل دو استقلالی در لیگ یک

به گزارش فرتاک ورزشی، نفت مسجد سلیمان که با ایجاد فاصله 5 امتیازی نسبت به فجرسپاسی رده دومی با ضریب اطمینان بالا پای به بازی با نساجی گذاشته بود امیدوار بود با پیروزی در این بازی صعود زودهنگام خود به لیگ برتر را قطعی کند، در این بازی تهاجمی وارد زمین شد.


نفت در بازی امروز تقریبا در تمام دقایق بر بازی مسلط بود و اگر خوش شانس بود می توانست روی ضربه ایستگاهی میلاد میداوودی و یا ضربه ای که به تیر دروازه زد دروازه نساجی بازی کند اما در نهایت این تیم در باز کردن دروازه حریف روبروی هواداران پرشور خود ناکام بود و نتوانست دروازه حریف را باز کند.


البته در دقایق پایانی هم نساجی یک فرصت گلزنی روی نقطه کرنر بدست آورد که نتوانست از آن استفاه کند هرچند که به نظر نفت مسجد سلیمان به پیروزی در این بازی نزدیک تر بود و می توانست امروز صعود خود را قطعی کند.


نفت مسجد سلیمان با این نتیجه 64 امتیازی شد و با 4 امتیاز بیشتر از خونه به خونه تنها 2 امتیازتا صعود به لیگ برتر فرصت دارد.


اما نساجی هم با این تساوی حالا امیدوار به دو پیروزی در دو بازی باقی مانده مقابل فجر و راه آهن است و البته باید خوش شانس باشد تا خونه به خونه در بازی های پیش رو امتیاز بدهد.

ترکیب دو تیم:

نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد - مجید ایوبی - حسین دوستدار - محمد خان احمدی - مجتبی بیژن - میلاد خدایی - امیرحسین موسی زاده - حمید نعمتی - عباس عسکری - میلاد میداوودی - پیمان میری

سرمربی: محمود فکری

نساجی:مجتبی روشنگر - مجتبی ممشلی - محمود خمیسی - مجید بهروزی - میثم کریمی - مهرداد عبدی - احمد الجبوری - محمد عباس زاده - مرتضی غلامعلی تبار - سعید خردمند - سهیل رحمانی

سرمربی: جواد نکونام

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpglr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ یادداشت؛ می‌بایست حمایت از نفت مسجدسلیمان چندین برابر شود