تاریخ انتشار: 1397/01/28 19:02
کد خبر: 151658

لیگ یک| تساوی ماشین سازی مقابل مس رفسنجان؛ فرار آقایی از سقوط/ چرخ ماشین پنچر نشد!

تیم فوتبال ماشین سازی با کسب یک امتیاز از مصاف برابر مس رفسنجان همچنان حاشیه یک امتیازی از منطقه سقوط دارد.
لیگ یک| تساوی ماشین سازی مقابل مس رفسنجان؛ فرار آقایی از سقوط/ چرخ ماشین پنچر نشد!

به گزارش فرتاک ورزشی، در هفته سی و دوم رقابت های لیگ یک تیم ماشین سازی در خانه میزبان شاگردان علی سامره بود و در پایان موفق شد با کسب یک امتیاز سرنوشت ساز زمین مسابقه را ترک کند.

در این مسابقه تساوی بدون گل حاصل کار دو تیم در نیمه اول بود ولی در نیمه دوم سجاد حیدری موفق شد مس را در خانه حریف پیش بیاندازد؛ گلی که تا دقیقه 81 پابرجا بود ولی اعلام پنالتی در این دقیقه به سود تبریزی ها سبب شد تا آنها به بازی برگردند و با گل حسین قره داغی بازی را به تساوی بکشانند و در پایان نیز با همین تک امتیاز از زمین خارج شوند.

این تک امتیاز از آن جهت برای شاگردان عباس آقایی حائز اهمیت بود که رقیب اصلی آنها برای بقاء، مقابل اکسین البرز به تساوی یک بر یک دست یافت و در صورتی که آنها نمی توانستند با یک امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند، در امتیاز 30 با این تیم برابر می شدند، اما حالا آنها 31 امتیازی هستند و ایران جوان با 30 امتیاز در تعقیب آنها.

دو دیدار دیگر از رقابت های لیگ یک باقی مانده و قطعا همانطور که جذابیت بازی ها در رتبه های بالایی جدول برای صعود به حساسیت بالایی رسیده، در رتبه های پایین نیز تلاش و تقلای این دو تیم تا ثانیه های آخر لیگ یک می تواند دیدنی و البته برای آنها سرنوشت ساز باشد.

ترکیب دو تیم:

ماشین سازی: پرویز کریمی - محمد رستمی - مهران فرضیات - شهریار شیروند - مصطفی اکرامی - مهدی بدرلو - مهدی قریشی - علی اکبر فرهنگ - حسین قره داغی - مهرداد بایرامی - محسن دلیر

سرمربی: عباس آقایی

مس رفسنجان: نیما علیپور - محسن ورزکار - حامد محمودی - امیرحسین کشاورزی - جواد مولایی - علی اکبر حیدرنیا - علی مرزبان - محمدحسین کریم زاده - سجاد حیدری - بهرام رشید فرخی - عباس کاظمیان

سرمربی: علی سامره

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlawe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبدالله عطیف مشکلی برای بازی استقلال ندارد