تاریخ انتشار: 1397/01/28 21:59
رییس هیت فوتبال گچساران ناظر بازی شاهینی ها؛
کد خبر: 151627

تغییر ناظر داوری شب قبل از بازی / خداداد افشاریان ناظر داوری ‌‌شاهین بوشهر شد

تغییر ناظر داوری شب قبل از بازی / خداداد افشاریان ناظر داوری ‌‌شاهین بوشهر شد
در حالی که عصر فردا دو تیم پالایش نفت و شاهین بوشهر به مصاف یکدیگر می روند که نتیجه این بازی تا حدودی تکلیف گروه A را مشخص می کند.
 
در صورت پیروزی شاگردان مهدی پاشازاده و توقف نفت و گاز گچساران مقابل بندر عباس شاهینی ها می توانند جشن صعود به لیگ دسته اول بگیرند.

فارق از هر گونه نتیجه ای با خبر شدیم که دوتیم نفت و شاهین از تصمیمات کمیته داوران بسیار دلخور هستند چرا که بازی فردا خداداد افشاریان به عنوان ناظر داوری  تعیین گردیده است و همین امر موجبات پریشانی هر دو تیم را فراهم نمود.

شاهین بوشهر که پس از سال ها انتظار هوادارانش می خواهند جشن صعود لیگ دسته اول را بگیرند از کمیته داوران توقع دارند طوری مدیریت کنند تا آسیبی نبینند.

برای دوری از هر گونه حرف و حدیث و شائبه آقای اصفهانیان به عنوان رییس کمیته داوری،و مهرداد شفیعی به عنوان مسئول برگزاری بازی ها باید تمامی تیم ها را به یک چشم نگاه کنند.
 
اینکه مهم ترین رقیب شاهین برای صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است و در دیدار فردا افشاریان ناظر داوری است خود اولین حرف و حدیث را به وجود می آورد.
 
آقایان مسئول بهتر نبود به جای اقای افشاریان که خود رییس هیت فوتبال گچساران است شخص ارجع تری را انتخاب می‌کردید؟!هر اتفاقی در بازی فردا رخ بدهد خواسته یا ناخواسته انگشت اتهامات به سوی این دو عزیز نشانه می رود پس بهتر است در چیدمان مهرهای خود دقت نظر بهتری داشته باشند.
 
نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487wjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیروان قربانی : از لحاظ مالی به صفر رسیده ایم ، کادر فنی و بازیکنان برای سردار از جان مایه گذاشتند