تاریخ انتشار: 1397/01/29 12:12
آخرین وضعیت پاس از زبان مدیرعامل باشگاه پاس همدان
کد خبر: 151556

عظیمی : برخی در جاده یک طرفه نشسته و برای نابودی پاس می تازند

مدیرعامل باشگاه پاس همدان اظهارداشت: مشکل خاصی برای ادامه کار وجود ندارد و قطعا مسئولان حمایت می کنند و با عزم همه جانبه می توانیم پاس را از این وضعیت خارج کنیم.
عظیمی : برخی در جاده یک طرفه نشسته و برای نابودی پاس می تازند

امیر عظیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: به زودی وضعیت تیم برای ادامه کار در سال جاری طی جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره تشکیل می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته به رغم تزریق مالی بسیار مناسب ، متاسفانه با ضعف های فنی در نتیجه گیری نتوانستیم در لیگ 2 ابقا شویم و قطعا برای فصل جاری تغییرات گسترده ای را خواهیم داشت و از افراد باتجربه و کاردان که بتوانند به احیای دوباره پس کمک کنند، دعوت به کار می شود.

 مدیرعامل باشگاه پاس همدان  اظهارداشت: مشکل خاصی برای ادامه کار وجود ندارد. قطعا مسوولان حمایت می کنند و با عزم همه جانبه می توانیم پاس را از این وضعیت خارج کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مهندس نیکبخت استاندار همدان تاکنون برای این تیم سنگ تمام گذاشته است افزود: آنهایی که مدعی هستند استاندار حمایت لازم را نداشته بهتر است اسناد مالی باشگاه را نگاهی بیندازند. در این چند سال اخیر میلیاردها تومان بودجه صرف اداره تیم پاس شد.

حتی اسپانسر مالی مناسب به نام فولاد ویان هم با رایزنی استاندار جذب تیم شد. مشکل جایی دیگر بوده و نباید مغرضانه مدعی برخی مسایل که نسجیده است، بود.

عظیمی عنوان کرد: سایر اعضای هیات مدیره هم در توان خود حامی تیم بوده اند و از مهندس صوفی شهردار و رئیس هیات فوتبال گرفته تا سایر مسوولان اجرایی استان و  آنهایی که مغرضانه دست به انتقاد از مسوولان همدان زده اند، الان کجا هستند؟ تاکنون چرا جایی دیگر مشغول تیمداری نشده اند.

وی ادامه داد:معتقدم اگر مدیرعاملی نسبت به شرایط وقت ناراضی بوده، باید استعفایش را تقدیم می کرد و می رفت. پس چرا برخی از آنها به هر قیمتی ماندنی شدند. بنابراین شرایط وفق مرادشان بوده که ماندنی شدند و آنهایی که کمر همت برای نابودی پاس بسته اند همان نفراتی هستند که دور و نزدیک اطراف تیم نشسته اند و مدام خود را دلسوز و دلواپس اوضاع تیم می دانند. آیا در این چند سال شده است که حمایتی هر چند کوچک از تیم داشته باشند. آنها در جاده یک طرفه نشسته اند و برای نابودی پاس می تازند.

عظیمی بیان داشت: از پیشکسوتان پاس در تهران قدردان هستیم که نگران باشند و به هر حال پایه این تیم در تهران و توسط آنها شکل گرفت. اما اگر قرار بود که این چنین با انتقاد و بعضا تخریب خواستار واگذاری پاس به تهران شوند، چرا از روز اول جلوی این انتقال را نگرفتند. پاس زمانی به همدانی ها هبه شد که تصمیم به انحلال آن از سوی مقامات ناجا گرفته شد.

وی گفت: پاس تمام شدنی نیست و انحلالی هم در کار نیست. اگر به واقع استاندار همدان اعتقادی به حیات این تیم نداشت همین چند سال قبل که زمینه بازگرداندن آن به تهران هم مهیا بود، تصمیم می گرفت. رئیس هیات مدیره پاس شخصیتی فوتبالی است و نباید گناه اشتباهات نابخشودنی عده ای در باشگاه را به گردن شخصی انداخت که حمایت همه جانبه از تیم در این مدت داشته است. اینکه بازیکن در زمین با اشتباهاتش تیم را به باخت می رساند یا کادر فنی که با تصمیم گیری های غیر قابل بخشش کمر به نابودی تیم می بندد، و یا انتخاب همین بازیکنان و مربی، مقصرش شخص رئیس هیات مدیره یا اعضا هستند؟!

عظیمی تصریح کرد: امسال با صلابت کار خود را آغاز می کنیم و تمام جوانب را نیز در نظر می گیریم. راه های مختلفی را برای تیمداری در سطوح فوتبال بررسی کرده ایم و طی چند روز آینده نیز تصمیم گیری لازم را در نشست اعضای هیات مدیره خواهیم داشت.

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت:  از تمامی هواداران تشکر می کنم که همواره حامی تیم هستند. نگرانی آنها طبیعی است اما این انتظار هم می رود که سنجیده به مسایل نگاه کنند امروزه خیلی از باشگاه ها توان تیمداری را ندارند و حال اینکه همچنان مسوولان همدان رویکرد حمایتی از تیم دارند  و مسیر برای جبران فراهم است.

عظیمی عنوان کرد: اطمینان می دهم که در صورت برطرف شدن پاره ای از مسایل ، مشکل خاصی برای تیم امسال وجود نداشته باشد و با حمایت مسوولان و کمک دلسوزان واقعی پاس بتوانیم جایگاه این تیم را احیا سازیم و وامدار هیچ کس نیستیم و با عزم همه جانبه به فوتبال کشور ثابت می کنیم که همدانی ها کننده کار هستند و هر وقت اراده کنند، می توانند از صفر به موفقیت برسند. برای پاس هیچ چیز تمام نشده و برای تعالی و بازگشت باشکوه این تیم کمر همت خواهیم بست.

وی در پایان گفت: استاندار همدان طی سال های اخیر مبلغ قابل توجهی را برای تسویه بدهی های سرسام آور خارجی های تیم پاس پرداخت کرد. این هم گوشه ای از حمایت های استاندار همدان بود. حال اگر کم کاری صورت گرفته مقصرش برخی از افرادی بودند که در پاس مسئولیت داشته اند. معتقدم انتقادها مغرضانه و به دور از انصاف است و پاس زنده است و با برنامه ریزی منسجم و اصولی جان تازه ای به این تیم خواهیم بخشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edrg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاس، آخرین قهرمان ایران در لیگ قهرمانان به لیگ سه سقوط کرد!

پرونده سقوط پاس به لیگ سه همچنان باز است
به دلیل شکایت مجدد بازیکن برزیلی؛

پاس همدان در آستانه سقوط به لیگ سه!
اختصاصی| چهارشنبه سرنوشت ساز پاسی‌ها؛

پاس در سرازیری سقوط به لیگ دسته سوم؛ یکی فکر یار است و یکی فکر خود!
اختصاصی| مسؤولان به دنبال پیدا کردن کلید انتخابات ریاست جمهوری هستند؛

19 روز زمان برای جلوگیری از فاجعه بزرگ برای پاس!
اختصاصی| سقوط به لیگ سه در همین نزدیکی؛