تاریخ انتشار: 1397/01/30 11:22
اختصاصی|
کد خبر: 151405

لیگ یک| رفتاری مبهم از کاکوهای مدعی؛ چرا فجرسپاسی در چمن مصنوعی تمرین کرد؟!

فجر درحالی که در زمین چمن مصنوعی به مصاف حریفان می‌رود اما تمریناتش در چمن طبیعی برگزار شد.
لیگ یک| رفتاری مبهم از کاکوهای مدعی؛ چرا فجرسپاسی در چمن مصنوعی تمرین کرد؟!

 فجرسپاسی در حالی به مصاف مس کرمان رفت که تمرینات خود را در ورزشگاه پارس شیراز انجام داد. چمن این ورزشگاه طبیعی است اما با این حال با مس در ورزشگاه دستغیب شیراز که چمن مصنوعی دارد به جدال با این تیم پرداخت. فجرسپاسی این دیدار را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد تا رتبه دوم را به خونه به خونه بدهد.

 فجرسپاسی هفته آینده با نساجی یک بازی فینال گونه دارد که بازنده این دیدار باید رویای لیگ برتری شدن را از ذهن خود دور بیاندازد. نکته قابل توجه و جالب این است که این دیدار در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد. چمن ورزشگاه شهید وطنی مصنوعی می باشد اما چرا فجرسپاسی تمرینات خود را در ورزشگاه پارس شیراز به روی چمن طبیعی انجام می داد؟

با این روند تمرین شاید ناخواسته به خود ضرری جبران ناشدنی وارد کنند چون لزومی ندارد زمانی که بازی های این تیم در چمن مصنوعی برگزار می شود تمرینات خود را در چمن طبیعی انجام دهند.

به احتمال خیلی زیاد دیدار فجرسپاسی با صبا در چهارچوپ هفته سی و چهارم که در زمین خانگی فجر برگزار خواهد شد به روی چمن های مصنوعی ورزشگاه دستغیب شیراز صورت خواهد گرفت و سه دیدار فجر در چمن مصنوعی بود، اما آنها قبل از بازی با مس در چمن طبیعی تمرین کردند. بی‌شک کادرفنی فجر بیشتر دراین خصوص می‌تواند توضیح دهد. توضیحی که شاید تسکین‌بخش کاکوها شود و آنها را برای پیروزی در قائمشهر آماده کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8bqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری: پس از گل خورده، به خوبی برگشتیم/ بازی سختی را برنده شدیم
اختصاصی|