تاریخ انتشار: 1397/01/30 12:09
اختصاصی| آشنایی بیشتر با بهترین پاسورهای لیگ؛
کد خبر: 151399

کفش طلای لیگ یک پای چه کسی است؟

در هفته‌هایی که رقابت و حساسیت بالایی هم در بالای جدول و هم در قعر جدول پابرجاست، رقابت جذابی نیز مابین مهندسان لیگ یک درحال شکل گیری است.
کفش طلای لیگ یک پای چه کسی است؟

 از بین تمامی بازیکنان حاضر در لیگ یک امسال، چهار بازیکن نقش بسزایی در شکل‌گیری گل‌های تیم‌هایشان بوده‌اند. این چهار بازیکن که به مهندسان لیگ معروف هستند، تنها دو هفته فرصت دارند تا عملکرد خود را بهتر کنند و عنوان کفش طلای لیگ یک را نسیب خود کنند. مروری به عملکرد این بازیکنان خواهیم داشت:

1. شاهین مجیدی (فجرسپاسی)

شاهین مجیدی در این فصل برای کاکوها فوق‌العاده کار کرده است. وی که یک گلزن قهار است، در خدمت تیم بوده و موفق شده تاکنون 9 پاس گل نیز بدهد. مجیدی که در یک قدمی کسب عنوان آقای گلی و توپ طلاست، شانس فراوانی دارد تا علاوه بر آقای گلی، بتواند بهترین پاسور لیگ نیز شود. مجیدی در ادامه رقابت‌های لیگ یک باید به مصاف تیم سابق خود یعنی نساجی برود که به نظر کار مشکلی برای این امر دارد اما آنچه او را دلداری می‌دهد این است که فجر در هفته آخر مسابقات لیگ یک باید به مصاف تیم نگون‌بخت صبای قم برود و مجیدی با گلزنی و پاس‌گل‌های فراوان، می‌تواند به این دو عنوان مهم دست یابد.

1. محسن آذرباد (گل گهر)

آذرباد که اول فصل در نساجی بود، بنابر دلایل نامشخص سر از گل گهر درآورد و زمانی که با تیم جدیدش هماهنگ شد، آمار جذابی را از خود به نمایش گذاشت. او که در این فصل از رقابت‌های لیگ یک موفق شده 9 پاس گل بدهد، در فصل 91-90 و در لباس تیم سیاه جامگان مشهد نیز موفق شد 14 پاس گل را در لیگ یک به ثبت برساند و یکی از باکیفیت‌ترین بازیکنان لیگ امسال بوده است. آذرباد که تا قبل از هفته سی و دوم 6 پاس گل داده بود، مقابل تیم شهرداری تبریز موفق شد 3 پاس گل دیگر بدهد و شمار پاس‌های خود را به عدد 9 رساند و با جهشی باورنکردنی، در صدر جدول قرار گرفت.

2. ایمان رئیسی نسب (آلومینیوم اراک)

بازیکن جوان و خوزستانی تیم آلومینیوم در اراک غوغایی به پا کرده است. ایمان رئیسی نسب که یک هافبک راست خلاق و در عین حال شوت زن است، تابدین جای کار موفق شده 8 پاس گل به هم تیمی‌های خود بدهد. عملکرد رئیسی‌نسب در آلومینیوم باتوجه به تعداد بازی‌هایی که برای تیمش به میدان رفته بسیار خوب بوده است. به دلیل آنکه ترکیب آلومینیوم فراوان تغییر پیدا می‌کند، اما آمار رئیسی نسب سبب شده تا وی هرگاه به زمین می‌آید، تیمش صددرصد در فاز حمله باشد. این بازیکن جوان اگر بتواند در دو هفته پایانی لیگ یک نیز به عملکرد بی‌نظیرش ادامه دهد، می‌تواند جزو پدیده‌های لیگ یک امسال نیز لقب بگیرد.

2. رضا جباری (شهرداری ماهشهر)

هافبک باتجربه تیم شهرداری ماهشهر نیز باتوجه به تعداد اندک بازی‌هایی که برای ماهشهری‌ها به میدان رفته، عملکردش بی‌نظیر بوده است. اینکه چرا وی در برخی از بازی‌های مهم روی نیمکت می‌نشیند را به زمان دیگری موکول می‌کنیم اما اگر آمارهای این بازیکن خوش تکنیک و شوت‌زن را در بازی‌های شهرداری ماهشهر زیر ذره‌بین قرار دهیم درخواهیم یافت که هرگاه وی موتورش روشن شود، ماهشهری‌ها نیز به نتیجه خواهند رسید. دادن 8 پاس گل به بازیکنان و عملکردش موثرش روی چندین گل شهرداری ماهشهر، تنها نمونه‌ای از عملکرد بی‌نظیر این بازیکن در این فصل از مسابقات لیگ یک می‌باشد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487gpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ جدول کامل پاسورهای لیگ یک؛ مهندسان جدید لیگ یک را بشناسید
اختصاصی| صدرنشینی مشترک دو هافبک باهوش؛

تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛