تاریخ انتشار: 1397/01/30 17:19
کد خبر: 151356

ادعای عجیب سرمربی ماشین‌سازی

عباس آقایی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تاکید کرد که برخی در تبریز قصد دارند تیمش را در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ دسته اول وارد حاشیه کنند.
ادعای عجیب سرمربی ماشین‌سازی

به گزارش فرتاک ورزشی، عباس آقایی در خصوص شرایط ماشین سازی و وضعیت سخت این تیم در لیگ دسته اول می گوید:

تیم ما از لحاظ فنی پتانسیل بالایی دارد و آنهایی که بازی‌های‌مان را دیدند بر این عقیده هستند که جایگاه ماشین سازی در پایین جدول نیست. ما راحت گل می‌خوریم و سخت گل می‌زنیم که باید این شرایط را در دو بازی پایانی تغییر بدهیم.

عباس آقایی ادامه میدهد:

ما در بازی‌های اخیر نمایش خوبی داشتیم، ولی موقعیت‌های گل را به شکل عجیبی هدر دادیم. به‌عنوان مثال مقابل ملوان چهار بار توپ را به تیر دروازه حریف زدیم و در همین بازی با نساجی قبل از اینکه گل بخوریم دو موقعیت را از دست دادیم. امیدوارم در بازی‌های آینده از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم.

آقایی در مورد حاشیه های ایجاد شده در یکی دو روز اخیر می گوید:

ما کار خودمان را انجام می دهیم و قبلا هم گفتم که به ماندن این تیم در لیگ دسته اول اطمینان داریم اما نمی دانم چرا بعضی ها نمی خواهند تیم ریشه دار و قدیمی ماشین سازی در لیگ دسته اول بماند و کمر به نابودی این تیم بسته اند.

عباس آقایی ادامه می دهد:

یک مربی در دو روز اخیر با بازیکنان ما تماس گرفته و به آنها گفته که اجازه نمی دهم تیم شما در لیگ دسته اول بماند و فلان تیم به جای شما باید در لیگ بماند تا ماشین سازی سقوط کند.این مربی حتی به بازیکنان گفته که سال بعد هم شما با من هستید.

آقای ادامه می دهد:

این مربی با تلفن خودش با بازیکنان تماس گرفته و آنها هم همه چیز را با من در میان گذاشته اند. من در جریان حرف های این مربی قرار دارم و مطمئنا این موضوع را به مسئولان کمیته اخلاق گزارش خواهم داد. بازیکنان هم در این زمینه شهادت خواهند داد که چگونه این آدم دنبال سقوط ماشین سازی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edjbv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی: به نبودن طارمی فکر نمی‌کنیم/ منشا و نعمتی 30 گل برای ما ساختند