تاریخ انتشار: 1397/01/30 20:25
اختصاصی|
کد خبر: 151331

کلانتری: حاضرم به هر مقدساتی قسم بخورم که 2 پنالتی برایمان نگرفتند/ برای ریکاوری در چمن طبیعی تمرین کردیم

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز درخصوص پیگیری تمرینات این تیم در زمین چمن طبیعی توضیح داد.
کلانتری: حاضرم به هر مقدساتی قسم بخورم که 2 پنالتی برایمان نگرفتند/ برای ریکاوری در چمن طبیعی تمرین کردیم

 علی اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی در گفتگو با سایت فرتاک ورزشی درخصوص انجام تمرینات این تیم در چمن طبیعی گفت: ما علم به این موضوع داشتیم که در 5 بازی آینده، مقابل تیم‌هایی بازی داریم که باید در چمن مصنوعی به میدان بروم اما به دلیل رفع خستگی بازیکنان و ریکاوری مناسب، تمرینات را در چمن طبیعی برگزار کردیم.

وی افزود: متاسفانه تمرین و بازی در چمن مصنوعی سبب شد تا ما ابوذر صفرزاده یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست بدهیم. ما در طول هفته یک یا دو بار در زمین چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم و اکثر تمرینات ما در چمن طبیعی است. به دلیل آنکه زمین‌های مناسبی در شیراز برای برگزاری تمرین نبود، به همین دلیل تمرین خود را در ورزشگاه پارس شیراز انجام دادیم.

کلانتری باانتقادی تند از داوری‌ها در لیگ یک گفت: متاسفانه داوری‌ها در بازی‌های گذشته خیلی بد بوده است. من تعصبی حرف نمی‌زنم و حاضرم به هر مقدساتی قسم بخورم که داوری‌ها علیه فجر بوده است و در بازی با مس کرمان دو پنالتی ما را نگرفتند. شکایت خود را از آقای بنیادی‌فر به کمیته داوران کردیم و امیدوارم قاطعانه با چنین اشتباهات تعیین کننده‌ای برخورد شود.

سرمربی فجرسپاسی در خاتمه درخصوص بازی هفته آینده مقابل نساجی گفت: خاطرات خوبی از قائمشهر دارم. با فجر موفق شدم 2-1 نساجی را در قائمشهر شکست دهم. با برق نیز 1-0 مقابل نساجی به برتری رسیدم. بازی خیلی خوبی خواهد شد و هرچیزی ممکن است رخ دهد. همانطور که ما به مس باختیم، ممکن است هر اتفاقی در قائمشهر نیز رخ دهد و همه چیز از پیش تعیین شده نیست.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbgnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| رفتاری مبهم از کاکوهای مدعی؛ چرا فجرسپاسی در چمن مصنوعی تمرین کرد؟!