تاریخ انتشار: 1397/01/31 12:10
اختصاصی|
کد خبر: 151252

لیگ یک| موثرترین بازیکن آلومینیوم اراک در 3 بازی اخیر؛ یک نیمکت‌نشین!

در آنالیز فنی تیم آلومینیوم اراک، به نکته‌ای عجیب برخورد کردیم.
لیگ یک| موثرترین بازیکن آلومینیوم اراک در 3 بازی اخیر؛ یک نیمکت‌نشین!

 تیم حامد بصیری که در 3 بازی اخیر خود در لیگ یک به ترتیب مقابل راه آهن، شهرداری ماهشهر و برق جدید؛ یک پیروزی، یک تساوی و یک پیروزی دیگر کسب کرد، از نظر فنی نیز عملکرد قابل قبولی داشته و دیگر آن تیم خنثی که برای کسب حداقل امتیاز وارد زمین می‌شد نیست. جالب است بدانید که موثرترین بازیکن آلومینیوم در بازی‌های اخیر یک نیمکت‌نشین بوده است.

ایمان رئسی نسب با ثبت آماری فوق‌العاده موفق شده موثرترین بازیکن اراکی‌ها در سه بازی اخیرشان در لیگ لقب بگیرد. وی که جزو بهترین پاسورهای لیگ یک نیز محسوب می‌شود، به دلیل حتمی شدن ماندگاری تیم آلومینیوم در لیگ و همچنین بازی آسانی که مقابل راه آهن داشته، دقایق زیادی را در بازی‌های اخیر آلومینیوم حضور نداشت اما آمار وی در زمان حضورش در زمین خیلی خوب بوده است.

طبق داده‌های سایت فرتاک ورزشی؛ ایمان رئیسی نسب در 3 بازی اخیر آلومینیوم اراک، 130 دقیقه در بازی حاضر بود. وی در طول این مدت زمانی، موفق شد 7 شوت راهی دروازه حریفان کند و علاوه بر 11 پاس کلیدی، موفق شد 8 سانتر خطرناک از جناح راست نیز داشته باشد. وی که نقش موثری در فاز هجومی تیمش دارد، در بحث توپ‌گیری نیز عملکردی متوسط داشته و با 4 توپ گیری، یکی از خوب‌های اراکی‌ها بوده است. ذکر این نکته نیز جالب است که بدانیم وی در همین مدت زمان اندک، موفق شده یک پاس گل نیز به نام خود ثبت کند تا با مجموع 8 پاس گل، در رده دوم بهترین پاسورهای لیگ جای بگیرد.

آنالیز: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398jv7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کفش طلای لیگ یک پای چه کسی است؟
اختصاصی| آشنایی بیشتر با بهترین پاسورهای لیگ؛