تاریخ انتشار: 1397/01/31 13:44
کد خبر: 151231

محمد علوی : داور بر حواشی ایجاد شده تاثیر گذار بود ، دست های پشت پرده در لیگ دو نقش دارند

محمد علوی : داور بر حواشی ایجاد شده تاثیر گذار بود ، دست های پشت پرده در لیگ دو نقش دارند

محمد علوی سرمربی اروند خرمشهر در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت:

بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، متاسفانه به این نکته پی بردم که بسیاری از اتفاقات را حاشیه رقم میزند، از نحوه بازی تیم رضایت دارم و از سوی خیلی از تیم ها مورد احترام قرار گرفته ایم، استقلال جنوب نیز در این دیدار عملکرد خوبی داشت، در چند بازی گذشته از سوی داوران ضربه خورده ایم که این مسئله تلاش بازیکنان را تباه میکند و آفتی در فوتبال ایران است.

هواداران استقلال جنوب با پرتاب اشیا به درون زمین باعث تحریک هواداران ما شدند، داور مسابقه با دیدن این صحنه زمین را ترک کرد و گزارشی را مبنی بر تحریک تماشاگران از سوی لفته حمیدی ارایه داد که اصلا واقعیت نداشت.

داور با این رفتار نامناسب خود آینده ای در فوتبال نخواهد داشت، در این مرحله داوران بر جریان بازی ها تاثیر دارند که صدای ما هم به جایی نمیرسد و تیم ما از این ناحیه ضربه خورده است، در بالاترین سطح فوتبال ایران (لیگ برتر) ، این موارد زیر ذربین است، که واقعا باید به حال این لیگ دو افسوس خورد.

داور مسابقه با ارائه گزارش نادرست خود باعث تعطیل شدن این مسابقه شد، ورود هواداران به زمین دلیل قانع کننده نمیباشد، در این لیگ اتفاقات ناگواری رخ میدهد که هیچ کس به آنها اهمیت نمیدهد.

پیش از حواشی ایجاد شده در طی هفته های اخیر، برای ادامه این روند خوب، شور و اشتیاق خاصی داشتم اما این مسائل باعث نفرت ما از فوتبال شد، زیرا تیم ها برای کسب امتیاز از هر راهی وارد میشوند.

اروند از ابتدای فصل تا اکنون در بازی های خانگی آمار خوبی داشته است و در برابر مقاومت هم برای پیروزی به میدان خواهیم رفت، امیدوارم در بازی های باقی مانده داوران شرافت خود را قربانی پیشنهاد مبالغ ناچیز نکنند چون با این کار آینده خود را تباه خواهند کرد.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbglw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


90 دقیقه استرس  برای فرار از شکست / خداحافظی تیم بازنده با لیگ یک
پیش بازی استقلال جنوب و اروند خرمشهر؛

ناظر بازی؛ تمامی اتفاقات را طبق واقعیت شرح دادم
پس از جنجال های اخیر بین استقلال جنوب و اروند خرمشهر؛