تاریخ انتشار: 1397/01/31 20:01
اختصاصی|
کد خبر: 151181

لیگ یک| تبدیل شایعه به واقعیت؛ شهرداری تبریز امتیازش را خواهد فروخت!

از گوشه و کنار باشگاه شهرداری تبریز خبر می‌رسد که مسئولین این باشگاه، قصد فروش سهمیه‌شان را دارند.
لیگ یک| تبدیل شایعه به واقعیت؛ شهرداری تبریز امتیازش را خواهد فروخت!

 باشگاه شهرداری تبریز که سابقه طولانی در فوتبال ایران را دارد و حتی یک سال در لیگ برتر فوتبال ایران نیز حضور داشت، فصل قبل با مدیریت میرمعصوم سهرابی و مهندس شاهوردی و تحت هدایت علی صالح پناهی موفق شد به صورت مستقیم از لیگ دو به لیگ یک صعود کند.

اوضاع شهرداری تبریز در نیم فصل اول از نظر مالی متوسط بود و از نظر فنی افتضاح. همین عامل سبب شد تا مدیریت باشگاه ضمن استفا، جایش را به علیرضا رحیمی بدهد و وی نیز با تغییر سرمربی، روند باشگاه را به سمت نتایج مطلوب تغییر داد اما اکنون که به پایان فصل نزدیک می‌شویم، شایعاتی نزدیک به واقعیت شنیده می‌شود که مسئولین شهرداری دیگر قصد تیمداری ندارند.

سقف قرارداد بازیکنان شهرداری تبریز امسال 120 میلیون تومان بوده است که به غیر از دو بازیکن، مابقی نفرات زیر 80 میلیون تومان قرارداد بسته‌اند و دریافتی آنها تاکنون نیز کمتر از 40 درصد می‌باشد. عدم توانایی باشگاه به پرداخت حق و حقوق بازیکنان سبب شده تا مسئولین شهرداری به فکر فروش سهمیه این باشگاه باشند و بی‌شک باید دید پس از آنکه چند تیم دیگر لیگ یکی نیز اعلام فروش سهمیه‌شان کردند، هیات فوتبال آذربایجان شرقی و همچنین مسئولین شهرداری تبریز اجازه فروش سهمیه این تیم را خواهند داد یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gglj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| بازگشت دو بازیکن اخراجی شهرداری تبریز به تمرینات
اختصاصی|