تاریخ انتشار: 1397/01/31 20:28
کد خبر: 151178

محمد رستمی: بازی سختی با صبا داریم/ نسبت به دریافتی، نتایج خوبی گرفتیم/ آبروی خود را فدای منافع شخصی نمی‌کنیم

هافبک دفاعی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز نسبت به حواشی اخیر این باشگاه واکنش نشان داد.
محمد رستمی: بازی سختی با صبا داریم/ نسبت به دریافتی، نتایج خوبی گرفتیم/ آبروی خود را فدای منافع شخصی نمی‌کنیم

 محمد رستمی هافبک دفاعی ماشین سازی تبریز درخصوص بازی با مس رفسنجان گفت: بازی سختی بود و آمده بودیم که 3 امتیاز بازی را بگیریم و حریف نیز با تمام قوا به میدان آمده بود. نیمه اول بازی پایاپایی بود و در نیمه دوم روی یک غفلت گل خوردیم و سپس 10 نفره شدیم. مصمم شدیم تا حداقل امتیاز ممکن را کسب کنیم که همین طور نیز شد و از باخت جلوگیری کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم در لیگ یک می‌ماند یا خیر گفت: بچه ها و کادرفنی مصمم هستیم تا تیم در لیگ یک بماند. بازی با صبا خیلی برایمان مهم است چون ایرانجوان با مس رفسنجان در رفسنجان بازی دارد و بازی سختی آنها دارند که اگر ما 3 امتیاز بازی با صبا را بگیریم، در لیگ خواهیم ماند. چندتن از بازیکنان صبا برگشتند ولی ما مصمم هستیم تا سه امتیاز را بگیریم.

وی درخصوص تماس افراد ناشناس به بازیکنان ماشین سازی و وعده وعیده‌های آنان نیز گفت: زنگ زدند و قول سال بعد دادند ولی کسی به من زنگ نزد. دیروز کادرفنی به چندتن از بازیکنان تیم تذکر داد که یک سری‌ها در حال به حاشیه کشیدن تیم هستند. هیچ کس آبروی خودش را نمی‌برد که شخص دیگری بیاید بگوید که سال بعد تیم دارم و به تیم خودم می‌آورمتان. یک سری صحبت‌هایی شده ولی بازیکنی نیست که بخواهد آبروی خودش را بخاطر منافع شخص دیگری از بین ببرد چون اگر بخواهد در تیمش کم کاری کند، سال بعد هم برای خودش سخت است که جا به جا شود و هم برای باشگاهش.

رستمی درخصوص حمایت مسئولین باشگاه از بازیکنان نیز گفت: از نظر اسکان و سخت افزای مسئولین باشگاه خیلی شرایط خوبی را برای ما فراهم کردند ولی از نظر مالی زیاد ساپورت نشدیم و باتوجه به درصدی که باشگاه داده، تیم بد نتیجه نگرفته است.

هافبک ماشین سازی در پایان خاطرنشان کرد: تمام سعی مان را می کنیم که تیم را در لیگ یک نگه داریم. هواداران و پیشکسوتان فوتبال تبریز بدانند که هیچ یک از بازیکنان آبروی خود را فدای منافع شخصی‌اش نمی‌کند و با تمام قوا در 2 بازی آخر شرکت می‌کنیم و می‌خواهیم با دست پر از زمین خارج شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9dae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


​لیگ یک| سنت شکنی برابر ماشین سازی؛ ادامه روند ناکامی مس!
اختصاصی|