تاریخ انتشار: 1397/02/01 18:14
اختصاصی|
کد خبر: 151074

لیگ یک| دو تبریزی در اندیشه فرار از سقوط؛ خطیبی یا آقایی، مسئله این است!

دو مربی تبریزی با دو طرز فکر و از دو نسل مختلف، برای ماندگاری در لیگ یک باید بجنگند.
لیگ یک| دو تبریزی در اندیشه فرار از سقوط؛ خطیبی یا آقایی، مسئله این است!

 هفته سی و دوم مسابقات لیگ یک درحالی پیگیری شد که ماشین سازی نتوانست در خانه خود از پس مس رفسنجان برآید و درحالی که 10 نفره بود، با تساوی 1-1 مقابل رفسنجانی‌ها یک امتیاز باارزش را کسب کرد تا اندک امید خود به بقاء را حفظ کند. در آن سو نیز ایرانجوان بوشهر در خانه خود نتوانست از پس اکسین البرز برآید و با تساوی 1-1، همچنان در خطر سقوط به لیگ دو قرار دارد. باهم به بررسی شرایط این دو تیم در دو هفته پایانی لیگ یک خواهیم پرداخت:

1. ماشین سازی (عباس آقایی)

ماشین سازی با 31 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد. تیمی که سقف قرارداد 200 میلیون تومانی، در جدول مسابقات لیگ یک شرایط مساعدی ندارد و درحال دست و پا زدن است. آنها در دو بازی آینده به ترتیب باید به مصاف تیم‌های صبای قم و بادران تهران بروند. شکی نیست که سه امتیاز بازی با صبا از هم‌اکنون در حساب یاران عباس آقایی است اما مسئله این است که آیا آنها می‌توانند هفته آخر و در خانه خود، از پس بادران برآیند و با حداقل امتیاز، در لیگ بمانند یا خیر!

2. ایرانجوان (حسین خطیبی)

ایرانجوان با 30 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد. بوشهری‌ها در دو بازی آینده خود در لیگ یک باید به ترتیب مقابل تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان بروند. از نظر جدول، کار ایرانجوان بسیار سخت‌تر از ماشین سازی است. چنانچه ایرانجوان مقابل مس رفسنجان ببازد و در آن سو ماشین سازی بتواند صبا را شکست دهد که محال نیز نمی‌باشد، سقوط بوشهری‌ها حتمی خواهد شد و در صورتی که ایرانجوان بتواند مس رفسنجان را شکست دهد، هفته آخر آنها باید مقابل مس کرمانی قرار بگیرند که در دو هفته قبل، مقابل تیم‌های بادران و فجرسپاسی مدعی ایستادگی کرده و از آنها امتیاز گرفته است.

به هر حال جنگ بقاء در لیگ یک نیز همچون صعود به لیگ برتر داغ داغ است. جنگی که دم در دو باشگاه قدیمی، دوست داشتنی و بااصالت خوابیده است و باید تیم کدام مربی تبریزی، در این جنگ پیروز خواهد شد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276egn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| پیش بازی ایرانجوان-اکسین؛ آخرین تلاش بوشهری‌ها برای بقاء/ لطیفی راه می‌دهد؟!