تاریخ انتشار: 1397/02/02 08:20
کد خبر: 151008

دیدار نساجی قائمشهر و فجر سپاسی شیراز ؛حساس و سرنوشت ساز

هفته سی و سوم رقابت ها فوتبال جام آزادگان در حالی فردا دوشنبه سوم اردیبهشت ماه در 18 شهر کشور برگزار می شود که دیدار نساجی قائمشهر با فجر سپاسی شیراز در زمین قائمشهری ها سرنوشت ساز ترین دیدار این فصل محسوب می شود.
دیدار نساجی قائمشهر و فجر سپاسی شیراز ؛حساس و سرنوشت ساز

تیم های فجر سپاسی شیراز و نساجی قائمشهر در حالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم با 58 امتیاز و صرفا با تفاضل گل به ترتیب در رده سوم و چهارم جدول قرار دارند.

اگرچه نساجی قائمشهر با بهره گیری از هواداران متعصب و وفادارش به دنبال برد برابر فجر سپاسی شیراز و از میدان به در کردن یکی از رقبای اصلی خود در این رقابت هاست تا شاید بختش را برای صعود بیشتر کند ، ولی این برد به تنهایی برای رستگاری این تیم مازنی کفایت نمی کند و باید به دنبال لغزش احتمالی تیم هم استانی خود ، خونه به خونه در کرج باشد.

باخت احتمالی خونه به خونه بابل در کرج می تواند تا حد زیادی بخت یکی از تیم های برنده میدان بازی نساجی قائمشهر و فجر سپاسی شیراز را برای صعود افزایش دهد ، چرا که هر یک از تیم های برنده در روز پایانی با صبا و راه آهن بازی دارند که از چند هفته گذشته سقوط به لیگ دسته دوم قطعی شد.

** ورزشگاه وطنی قائمشهر جهنم برای فجر سپاسی

نساجی قائمشهر که یکی از پرطرفدار ترین تیم شمال کشور پس از سپیدرود لیگ برتری رشت به حساب می آید و طبق نظرسنجی بازی هایش در خانه حدود 40 تا 50 هزار تماشاگر دارد ، بازی فجر سپاسی در دیداری حساس آن هم در زمین قائمشهری ها، می تواند این وزرشگاه قدیمی را به جهنمی برای شیرازی ها تبدیل کند که بازی هفته گذشته را در خانه برابر مس کرمان واگذار کردند.

فجر سپاسی شیراز که دیدار هفته سی و دوم را با بداقبالی در خانه به مس کرمان واگذار کرد ؛ حالا باید بختش را در زمینی بیازماید که تجربه بازی های گذشته نشان داده که روزهای خوبی برای این تیم نخواهد بود.

در رقابت های لیگ دسته یک 18 تیم حضور دارند که 2 تیم از بالای جدول به لیگ برتر صعود می کنند و 3 تیم پایین جدولی نیز به لیگ دسته دوم می روند.

** پرهیز از حواشی

سرمربی نساجی قائمشهر در آستانه دیدار تیمش با فجرسپاسی قائمشهر گفت : باید از هرحرکتی که بخواهد برای تیم نساجی ایجاد حواشی کند از سوی بازیکنان ، کادر فنی ، مدیران ارشد تیمی و هواداران پرهیز شود.

جواد نکونام در گفت و گو با پایگاه خبری متعلق به این باشگاه افزود : تیم ما باید بدون توجه به دیدار تیم های دیگر به بازی خودش و برد در زمین خانگی خود بیندیشد تا بختش برای صعود بیشتر شود.

وی گفت : نساجی قائمشهر در بین چهار تیم بالای جدول شانس صعود دارد و امیدوارم با برد برابر فجر سپاسی شیراز و پایان لیگ دسته اول ، نساجی یکی از تیم های صعود کننده باشد.

کاپیتان اسبق تیم ملی اظهار داشت : نساجی قائمشهر با قدمت نیم قرنی و تماشاگران زیادش شایسته حضور در لیگ برتر است و باید برای صعودش تا پایان فصل بجنگد.

نکونام از هواداران نساجی قائمشهر دعوت کرد تا روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه برای تماشای دیدار تیمش با فجر سپاسی شیراز به ورزشگاه شهید وطنی بیایند.

دیدار نساجی قائمشهر و فجر سپاسی شیراز ساعت 17 عصر فردا در استادیوم ورزشی شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.

به دلیل حساست دیدار هفته های پایانی هر 18 دیدار هفته سی و سوم رقابت های فوتبال به طور همزمان در شهرهای کشور پیگیری می شود.

مازندران با وجود داشتن 110 بازیکن در رقابت های تراز اول فوتبال در ایران از 13 سال گذشته تاکنون در حسرت تیمداری در لیگ برتر ماند.

در فصل جاری رقابت های فوتبال لیگ یک جام آزادگان هر دو نماینده مازنی ها شامل خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر بخت صعود دارند . بخت خونه به خونه بابل 60 امتیازی که در رده دوم جدول قرار دارد از نساجی بیشتر است و صعود قطعی این تیم به لیگ برتر نیز منوط به بردش برابر اکسین البرز و تساوی تیم های فجر و نساجی در قائمشهر است.

در صورت برد خونه به خونه بابل و تساوی فجر سپاسی شیراز با نساجی قائمشهر ، نفت مسجد سلیمان و خونه به خونه دو تیمی هستند که به لیگ برتر صعود می کنند و نساجی و فجر باید برای لیگ برتری شدن یک سال دیگر بختشان را در لیگ یک امتحان کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edjay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی شهرداری تبریز 1 - 3 فجر سپاسی  + فیلم