تاریخ انتشار: 1397/02/02 23:51
کد خبر: 150869

صالح : در کورس مدعیان قرار داریم ، کلیه بازی های هفته نهم به زمان دیگری موکول شود تا حقی از تیم ها ضایع نشود

صالح : در کورس مدعیان قرار داریم ، کلیه بازی های هفته نهم به زمان دیگری موکول شود تا حقی از تیم ها ضایع نشود

صالح سرپرست گیلانمهر فومن در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت:

در چند بازی اخیر از لحاظ داوری متضرر شدیم، عملکرد نامناسب تیم در بازی های خارج از خانه باعث شد که امتیازات را از دست دهیم، با این اوصاف از سوی مدیریت بر روی تیم سختگیری نشد و سعی ما در ایجاد آرامش بین بازیکنان بود.

خوشبختانه در بازی های خانگی به نتایج مطلوب دست یافتیم و در حال حاضر نیز در کورس مدعیان قرار داریم.

در دیدار رفت برابر استقلال جنوب تهران در حالی که با یک گل از این تیم پیش بودیم، یک اشتباه فردی باعث اخراج بازیکن ما شد و این باعث فشار بر روی تیم و نهایت دریافت گل تساوی شد، استقلال جنوب با بهره گیری از کادر فنی و مدیریت کاربلد در تمام بازی ها تیمی سر سخت بوده است.

باشگاه های حاضر در این مرحله برای رسیدن به اهداف اصلی خود هزینه های زیادی متحمل شدند، در این راه احتمال وقوع هرگونه اتفاقی وجود دارد.

از فدراسیون انتظار میرود تا در دو هفته پایانی داوران باتجربه ای را برای مسابقات در نظر بگیرد تا حقی از تیم ها ضایع نشود.

در جدول گروه A ، تیم ها با فاصله امتیازات نزدیک، رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند، هیچ فردی به عنوان کارشناس نمی تواند پیرامون حواشی بازی استقلال جنوب و اروند خرمشهر نظر ندهد، با توجه به امتیازات نزدیک دو تیم با صدرنشین گروه، انتظار ما این است تا زمان صدور رای این دیدار، کلیه بازی های هفته نهم به زمان دیگری موکول شود تا حقی از تیم ها ضایع نشود.

از مردم شهر فومن بابت حمایت از تیم تشکر میکنم، امیدوارم که در بازی های باقی مانده نیز ما را تنها نگذارند، از روز اول برای موفقیت مجموعه، سعی و تلاش خودمان را انجام داده ایم و حمایت هواداران، پشتوانه ای برای تیم است.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmzdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین شانس فومنی ها برای کسب سهمیه صعود / نیم نگاه خوشه طلایی ها به بازی تهران
پیش بازی گیلانمهر و خوشه طلایی؛

ناظر بازی؛ تمامی اتفاقات را طبق واقعیت شرح دادم
پس از جنجال های اخیر بین استقلال جنوب و اروند خرمشهر؛