تاریخ انتشار: 1397/02/03 19:31
کد خبر: 150772

لیگ یک| تساوی اکسین مقابل خونه به خونه؛ کار اسکوچیچ به هفته آخر کشید/ اینم از فوتبال پاک اما داور ناپاک!

تیم خونه به خونه بابل با درخشش سجاد بیرانوند دروازه بان اکسین موفق به پیروزی مقابل این تیم نشد اما با حضور در رده دوم امیدهایش را برای صعود زنده نگه داشت.
لیگ یک| تساوی اکسین مقابل خونه به خونه؛ کار اسکوچیچ به هفته آخر کشید/ اینم از فوتبال پاک اما داور ناپاک!

 خونه به خونه در یک بازی پرماجرا و پربرخورد که زیرباران شدید به پایان رسید، با وجود حملات متوالی موفق به گشودن دروازه میزبان نشد تا با یک امتیاز این بازی کماکان شانس زیادی برای صعود داشته باشد. آنها در هفته آینده مقابل برق نوین قرار خواهند گرفت و در صورت پیروزی به دلیل تفاضل گل بالاتر (4+) باید در انتظار نتیجه بازی راه آهن ـ نساجی بمانند. اگر نساجی بتواند در هفته پایانی بیش از 5 گل به راه آهن بزند، آن وقت شرایط تغییر خواهد کرد. 

اکسین که دو هفته پیش در یک بازی سرنوشت ساز با یک گل مغلوب نفت مسجدسلیمان شده بود امروز کاملا با انگیزه بازی کرد و حتی 3 فرصت مسلم گلزنی نیز به دست آورد که آخرین آنها در ثانیه های پایانی نفس هواداران میهمان را در سینه حبس کرد. تیم خونه به خونه که امروز در صورت پیروزی مقابل حریف شانس خود را برای صعود به لیگ برتر تا حد بسیار زیادی بالا می برد حالا باید در بازی آخر با یک پیروزی رویای بابلی ها را تعبیر کند. 

خونه به خونه در جدول رده بندی 61 امتیاز دارد و نزدیکترین تعقیب کننده نفت مسجدسلیمان است که با شکست امروز 64 امتیازی باقی ماند.

ترکیب دو تیم؛

اکسین: سجاد بیرانوند - میثم اقابابایی - محسن ایران نژاد - مسعود حق جو - بهمن کامل - محمدپورمحمد - هادی شکوری - سیدمهدی حسینی- یاسر وکیلی- شاهین شفیعی - علی امیری

سرمربی: علی لطیفی

خونه به خونه: ناصر سالاری - فرشاد فرجی - وفا هخامنش - محمد امین حاج محمدی - محمد قریشی - مهران امیری - رضا آقابابایی - رضا معقولی - محمد قاسمی نژاد - سید محمد کریمی - روح الله باقری

سرمربی: دراگان اسکوچیچ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gyld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| یک تیر و دو نشان برای خونه به خونه مقابل اکسین
اختصاصی|

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و اکسین البرز (2)
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و اکسین البرز
از نگاه دوربین سیاوش اسداله‌نیا؛

پیش بازی خونه به خونه-اکسین؛ جدال همسایه‌ها با چاشنی انتقام گیری!
اختصاصی| اکسین سکوی پرتاب شیرها به رده سوم جدول؛

مازندران در فصل بعد لیگ یک سه نماینده خواهد داشت
اختصاصی| اوج هیجان در سه شهر همجوار مازندران؛