تاریخ انتشار: 1397/02/06 18:58
اختصاصی|
کد خبر: 150369

از غیاثی شکایت می‌کنم/ منتظر عذرخواهی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان هستیم/ شرف مدیرعامل خانوم بادران، به صد مرد می‌ارزد

مدیر تیم فوتبال بادران تهران نسبت به اظهارات مدیرعامل نفت مسجدسلیمان واکنش نشان داد.
از غیاثی شکایت می‌کنم/ منتظر عذرخواهی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان هستیم/ شرف مدیرعامل خانوم بادران، به صد مرد می‌ارزد

ایزد سیف الله پور مدیر تیم فوتبال بادران تهران در گفتگو با سایت فرتاک ورزشی درخصوص بی‌اطلاعی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان بابت درگیری در جایگاه ویژه ورزشگاه کارگران تهران گفت: بله من نیز قبول دارم که مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اطلاعی بابت درگیری در جایگاه VIP نداشت زیرا آنقدر مهمان آورده بودند، جایگاه ویژه جا نداشت و نمایندگان مجلس و دیگر مدیران نفت در جایگاه ویژه قرار گرفتند. اما بعد از این اتفاقات ایشان فیلم‌هایی که بیرون آمده را دیده! دیده که اینها توهین و تهدید کردند که جنازه مالک و مدیران بادران را از ورزشگاه بیرون می‌کشند.

وی افزود: ایشان می‌گوید من اطلاعی ندارم درصورتی که می‌توانست خیلی راحت به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان بعد از این اتفاقات بابت مسائلی که تماشاگران نفت و مدیرانشان به وجود آوردند از فوتبال ایران و بینندگان عذرخواهی کند زیرا صحنه‌ها، صحنه‌های شرم‌آوری بود. من فکر می‌کنم اگر قرار بود این بازی آخرین بازی لیگ بود، حتما کشته می‌دادیم.

وی ادامه داد: من برای این بازی یک تماشاگر نیز به ورزشگاه نیاوردم گفتم نکند اتفاقی بیفتد! ایشان گفتند که درگیری‌ها بابت دوگانگی از سوی فدراسیون اتفاق افتاد که اجازه دادند یک زن به ورزشگاه بیاید. واقعا برای این مدیرعامل متاسفام که درگیری‌های به وجود آمده در دقیقه 90 و نتیجه نگرفتن تیم خودش را به گردن مدیرعامل ما انداخته است.

سیف‌الله‌پور در دفاع از مدیرعامل باشگاه بادران گفت: اولا این زن مرام، معرفت و شهامت و غیرتش از صدها مرد بالاتر است. آقای مدیرعامل، اگر شما زن یا مردی را آوردید و 3 سال میلیاردها تومان از جیب خودش خرج کند، بیائید و اظهارنظر کنید. آقای مدیرعامل، اگر شما نفت را نداشتید، آیا توان فرستادن یک تیم از مسجدسلیمان به اهواز را داشتید؟ تهران پیش کش شما! پس نیائید و گیر دهید به مسئله‌ای که به شما ربطی ندارد.

وی ادامه داد: خود فدراسیون در جریان بوده که مالک باشگاه ما زن است. این حرف‌ها حرف‌های خیلی زشتی بود که توسط ایشان زده شد. بهتر بود بابت اتفاقاتی که افتاده، آقای مدیرعامل می‌آمد و عذرخواهی می‌کرد. ما اگر میزبان بدی بودیم، روز قبل به شما زمین نمی‌دادیم. ما به احترام مردم شریف مسجدسلیمان، اجازه نمی‌دادیم داخل ورزشگاه خودمان بلندگو بیاورید و سیاه چادر نصب کنید و شادی کنید. پس ما میزبان بسیار خوبی بودیم که چنین امکاناتی را برای شما فراهم کردیم. یک تیم را بیاورید که از میزبانی بادرانی‌ها گله کند! اتفاقاتی که توسط عده‌ای تماشاگرنما افتاده را به گردن مدیرعامل تیم ما نیندازید.

مدیر بادران درخصوص اظهارات غیاثی نیز گفت: پس از اظهارات بنده در مصاحبه مطبوعاتی دیروز باشگاه، آقای غیاثی متاسفانه مصاحبه‌ای کرده و مطلبی را نوشته که بسیار برای ایشان متاسفم و قطعا شکایت خودم و پسرعموی خود را فدراسیون اعلام خواهیم کرد. ایشان در گروه تلگرامی خود نوشته به دلیل اینکه من (غیاثی) و آقای عسکری دعوت پسرعموی آقای سیف‌الله‌پور را به دیزی که بارها نیز اصرار کرده این اتفاقات افتاده. سئوال من این است که داستان باشگاه بادران چه ربطی به پسرعموی من دارد. مگر پسرعموی من داور است؟ مگر پسرعموی من عضو کمیته داوران است؟ مگر پسرعموی من عضو فدراسیون فوتبال است که نام ایشان را می‌آورید.

وی افزود: به اطلاع آقای غیاثی برسانم هر زمانی خواستید نام خانواده سیف‌الله‌پور را بیاورید حتما با تشدید بیاور. چرا که سوابق خانواده سیف‌الله‌پور در این مملکت مشخص است و زندگی خود را برای دفاع از این جامعه گذاشتند. به عنوان یک ارتشی خط مقدم جبهه بوده‌اند. آقای غیاثی شما که دم از دیزی می‌زنید قابل توجه شما؛ شما مدرک خود را برای بینندگان و سایت فرتاک ورزشی ارائه دهید که چطور در فوتبال ایران بوده‌اید؟! مدرک تحصیلی شما چیست که به دکتر مملکت چنین تهمتی می‌زنید.

وی ادامه داد: آقای غیاثی شمائی که اعلام می‌کنید تا ابد پشت فدراسیون فوتبال و آقای تاج می‌مانم، خواهش می‌کنم بروید مصاحبه‌های دو سال پیش خود را بخوانید. چگونه ممکن است در عرض دو سال، عاشق سینه چاک این آقایان شوید! شک نکنید بخاطر اهانت ایشان به خانواده سیف‌الله‌پور، از وی شکایت خواهم کرد.

ایزد سیف‌الله‌پور در خاتمه عنوان کرد: من سئوالم از آقای تاج و اصفهانیان این است که مگر ما افراد تحصیل کرده نداریم که شما می‌آئید و فردی که تحصیلاتش مشخص نیست را به عنوان سخنگوی کمیته داوران انتخاب می‌کنید! آقای اصفهانیان یک نظرسنجی بگذارید و ببینید آیا دوستانی هستند که هم آوا با ایشان باشند و در داوری وی را قبول داشته باشند؟! اگر ایشان به دلیل کارهایی که انجام داده در فدراسیون‌های قبلی اکنون در این جایگاه است، دوران آن رسیده تا افراد تحصیل کرده‌ای که در جامعه وجود دارند بیایند و کار را تحویل بگیرند. چطور در زمان جنگ جوانان ما خط مقدم جبهه را می‌گرفتند. تا کی باید چنین افرادی که تاریخ مصرفشان گذشته در مسند کار باشند و به جوان‌های تحصیل کرده‌ای مانند پیروز سیف‌الله‌پور که مدیر ارشد یک ارگان است و دکترای ورزش دارد، ایشان به وی چنین انگی را می‌چسباند. آقای غیاثی، ما کرمانشاهی هستیم و کرمانشاهی‌ها معمولا برای مهمان‌هایشان گوسفند قربانی می‌کنند و دنده‌کباب سر سفره می‌گذارند و اعتقادی به آبگوشت ندارند.

 

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmzqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: اطلاعی از تهدید مالک باشگاه بادران ندارم