تاریخ انتشار: 1397/02/06 19:39
اختصاصی|
کد خبر: 150365

لیگ یک| چهره ویژه جشن صعود احتمالی بابلی‌ها؛ بازگشت هافبک متعصب!

خونه به خونه بابل در آستانه اولین سال حضورش در لیگ برتر قرار گرفته است.
لیگ یک| چهره ویژه جشن صعود احتمالی بابلی‌ها؛ بازگشت هافبک متعصب!

 پس از آنکه فوتبال مازندران در سالیان گذشته نتوانسته بود تیمی را در بالاترین سطح فوتبال کشور داشته باشد، حال تیم‌های خونه به خونه و نساجی شانس آن را دارند که با پیروزی بر رقیبان خود، این طلسم را شکانده و به لیگ برتر صعود کنند.

خونه به خونه که روی کاغذ شانس بیشتری از نساجی بابت صعود به لیگ برتر دارد، یکشنبه هفته آینده باید به مصاف برق جدید برود و چنانچه خونه به خونه بتواند برق را شکست دهد و در آن سو نیز نساجی نتواند با تعداد گل بالا مقابل راه آهن به برتری دست یابد، این شاگردان اسکوچیچ خواهند بود که برای اولین بار، به لیگ برتر می‌رسند.

چهره ویژه بازی خونه به خونه و برق جدید می‌تواند هواداران این تیم و حتی بازیکنان خونه به خونه را ذوق زده کند. به احتمال فراوان مهدی حنفی هافبک دفاعی تاثیرگذار بابلی‌ها که چند هفته قبل مصدوم شده بود، برای تماشای این بازی به بابل خواهد آمد تا جشن صعود احتمالی را در کنار دوستان خود بگیرد.

مهدی حنفی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان خونه به خونه در طول فصل بوده است که بازگشتش به بابل، قطعا خبر خوبی برای هواداران این تیم خواهد بود و باید دید استقبال بازیکنان و هواداران، از این بازیکن متعصب چگونه خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qo8a9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی حنفی به خونه به خونه مازندران پیوست
حنفی در تهران ملحق می‌شود؛