تاریخ انتشار: 1397/02/09 20:54
کد خبر: 149946

​کلانتری: از نقد منصفانه با کمال میل استقبال می‌کنم/ همچنان نسبت به داوری با مس کرمان اعتراض دارم و کوتاه نمی‌آیم

فجرسپاسی موفق شد 6-1 صبای قم را شکست دهد.
​کلانتری: از نقد منصفانه با کمال میل استقبال می‌کنم/ همچنان نسبت به داوری با مس کرمان اعتراض دارم و کوتاه نمی‌آیم

 علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی در کنفرانس خبری بعد از برد پرگل مقابل صبا در هفته پایانی به خبرنگاران گفت: به پایان امد این دفتر حکایت همچنان باقی است،شکر خداوند را که در فصلی که هیچکس فکر مدعی بودن تیم فجر را نمیکرد این تیم توانست در سایه توکل و اعتقاد بخداوند و مجموعه هماهنگ فجر  و تلاش شبانه روزی مدیریت،کادر و بازیکنان و حمایت همه دلسوزان خودش را در قالب یک مدعی معرفی نمود و این برد را به همه ی هوادارانی که در یک روز بارانی تنهایمان نگذاشتند تقدیم میکنم.

وی در خصوص باخت مقابل مس کرمان که منجر به عدم صعود تیم فجر به لیگ برتر شد افزود:همه ما از باخت مقابل مس کرمان ناراحت هستیم و اعلام می نمایم برای دلیل ان بازی بصورت جدی پیگیر هستیم و تا رسیدن به نتیجه دست بردار نیستیم.

وی ادامه داد:در شرایط امسال اگر لیگ برتری میشدیم کاری خارق العاده کرده  بودیم و خوشحالی هواداران را چندبرابر میکردیم ولی می بایست اذعان کنم فوتبال ورزشی غیرقابل پیش بینی است.

وی ادامه داد:کارنامه تیم در این فصل که چگونه بوده است را به کارشناسان منصف و خداترس می سپارم و از نقد و حمایت منصفانه با کمال میل استقبال می نمایم ولی در نقد باید این مورد لحاظ گردد که عملکرد تیم در فصل گذشته و این فصل گواه تمام واقعیتها است.

وی تصریح کرد؛در نقد باید انصاف ،مرام ،مردانگی و انسانیت را در نظر بگیریم.دریافتی تیم فصل کنونی با قراردادهای پایین حدود ٥٠٪؜می باشد در حالیکه عنوان شده بودجه باشگاه ٢میلیارد تومان بوده است.در تیم کنونی ٢٠بازیکن سرباز با حقوق ماهیانه یک میلیون وجود داشته است.

وی افزود:گفته شده است تیم کنونی هم از لحاظ بودجه و هم از لحاظ بازیکن غنی تر از فصل گذشته بوده است،شما می توانید خروجی تیم فصل قبل را ببینید که حدود ٨بازیکن از ان راهی لیگ برتر شده و حدود ١٠بازیکن راهی تیم های متمول لیگ یکی شدندپس اگر ما تیم بهتری میبندیم دلیل ان توفیق خداوند بوده که با وسواس بیشتری ابتدای فصل تیم را بستیم.جالب است بدانید در تیم کنونی ما از ٦بازیکن فصل گذشته که استفاده نمیشدند استفاده کردیم پس ای کاش نقدها کمی منصفانه صورت میگرفت.

وی در انتها در خصوص ادامه همکاری با باشگاه فجر افزود:باعث افتخار است سرمربی تیم شهید سپاسی بودن ولی چیزی مشخص نیست و قرارداد من نیز به پایان رسیده است انشالله هر انچه که خیر می باشد پیش اید.

وی در خاتمه از همه هواداران واقعی،مسئولین دلسوز،اصحاب رسانه تقدیر و تشکر نمود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ym6gy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنالیز نقاط ضعف و قدرت نساجی و فجر؛ مدافعان کُند و گلرهای آماده!
اختصاصی|