تاریخ انتشار: 1397/02/10 19:45
کد خبر: 149796

بگوویچ: گل گهر در نیم فصل دوم بهترین بود/ از عدم صعود تیم‌ها صحبت کنم؟ بیخیال!

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول بهترین عملکرد را داشته است.
بگوویچ: گل گهر در نیم فصل دوم بهترین بود/ از عدم صعود تیم‌ها صحبت کنم؟ بیخیال!

 وینگو بگوویچ درباره نتایج تیم گل‌گهر در فصل تاره به پایان رسیده لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: تیم من در نیم‌فصل دوم بهترین تیم لیگ بود. خدا را شکر ما 52 امتیاز گرفتیم که 32 امتیاز آن را در نیم‌فصل دوم به دست آوردیم.

وی ادامه داد: متأسفانه در نیم‌فصل نخست مشکلاتی در کادرفنی وجود داشت که خیلی اذیت‌مان کرد. به همین دلیل هم نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم،‌ اما در نیم‌فصل دوم چهار بازیکن جدید جذب کردیم و به نتایج بهتری هم رسیدیم.

«فصل گذشته نیز تیم گل‌گهر با اختلاف یک امتیاز از صعود به لیگ برتر بازماند،‌ در این فصل هم اتفاق مشابهی برای خونه‌به‌خونه رخ داده است که با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بوده. آیا شما هم اعتقاد دارید در لیگ دسته اول اتفاقاتی در پشت پرده رخ می‌دهد؟»، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در واکنش به طرح این موضوع گفت: فصل قبل ما با یک امتیاز اختلاف به لیگ برتر نرفتیم،‌ اما من به حریفان‌مان تبریگ گفتم. چند پنالتی ما را در هفته‌های پایانی نگرفتند و با محرومیت بازیکنان‌مان بدون چند بازیکن اصلی‌ مجبور شدیم بازی کنیم. سپیدرود هم در نهایت با یک ضربه پنالتی که اصلاً‌ هم پنالتی نبود به لیگ برتر صعود کرد.

بگوویچ ادامه داد: تیم ما هم سال گذشته و هم امسال بدون کمک کسی کار کرده و امتیاز کسب کرده است. متأسفانه ما فصل گذشته از صعود بازماندیم و همه هم می‌دانند چه اتفاقاتی افتاد. در این فصل هم اصلاً دوست ندارم به اتفاقات تیم‌های خونه‌به‌خونه و نساجی ورود کند. فدراسیون فوتبال،‌ کمیته اخلاق و کمیته انضباطی دارد و بهتر است آنها در این مورد حرف بزنند و تصمیم بگیرند. من فقط می‌گویم فصل گذشته همه برنامه‌ها گفتند که پنالتی سپیدرود درست نبود. شما نگاه کنید سپیدرود سال گذشته با چند پنالتی به لیگ برتر صعود کرد؟ الآن هم دیگر دوست ندارم در مورد این موضوعات حرف بزنم، فقط می‌گویم تیم ما بدون کمک کسی بازی می‌کند و امتیاز می‌گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gmax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| دیپورت یک کروات از فوتبال ایران؛ سرمربی گل گهر رفتنی شد