تاریخ انتشار: 1397/02/13 13:02
کد خبر: 149442

پیمانکار استادیوم انزلی: هنوز هیچ قراردادی با من بسته نشده است!

پیمانکار ورزشگاه تختی انزلی گفت: اگر روند قانونی کار را زودتر طی کنند قول می دهم زودتر از هر شرکتی استادیوم را آماده کنم
پیمانکار استادیوم انزلی: هنوز هیچ قراردادی با من بسته نشده است!

حاجی براری پیمانکار استادیوم انزلی در خصوص روند بازسازی سکوهای استادیوم تختی انزلی گفت: در درجه ی اول خدمت شما عرض کنم زمانی می توان از عنوان پیمانکار برای پروژه ای استفاده کرد که قراردادی امضاء شده باشد و این اتفاق برای استادیوم انزلی نیافتاده است! کارهایی که در این مدت انجام شده بدون هیچ قراردادی بوده یعنی از تخریب تا مراحلی که الان در حال انجام است بدون هیچ قراردادی است و فقط روی حساب صحبت هایی که با نماینده ی محترم شهرستان جناب آقای خسته بند انجام شد ما این کارها رو انجام داده ایم و این کافی نیست.

وی اضافه کرد: باید این نکته را عرض کنم که بدون عقد قرارداد ادامه کار مشکل می شود زیرا وقتی کار بیشتر پیش برود برای ما مشکل ساز خواهد شد، اینکه ما کارگر برای پروژه بیاوریم مستلزم این است که بتوانیم کارگر را بیمه کنیم و ما بدون قرارداد طبق قانون حتی نمی توانیم کارگر را بیمه کنیم و شما بهتر می دانید در چنین پروژه هایی بخصوص وقتی کار به ارتفاع برسد خطرات کار بیشتر می شود.

وی در خصوص بازدید استاندار از پروژه و تاکید ایشان بر تسریع روند کار افزود: استاندار به دعوت خود من از استادیوم بازدید کردند و لطف داشتند هم ایشان هم معاون ایشان و دستور اکید برای هرچه سریع تر انجام شدن پروژه ی بازسازی استادیوم دادند و امیدواریم که اداره کل ورزش و جوانان استان هرچه سریع تر نقشه و بودجه ی لازم را برای روند بازسازی استادیوم فراهم نمایند.

حاجی براری اضافه کرد: می توان این استادیوم را مانند گذشته سرسری ساخت اما سالهای بعد دوباره مشکلاتی به وجود خواهد آمد که جبران ناپذیر است، ما سعی داریم بهترین متدها را برای استحکام سکوها به کار ببریم و توانایی این را هم داریم. من یک پیمانکار بین المللی هستم و پروژه های زیادی را در خارج از کشور انجام داده ام و اینطور نیست که به یکباره سر از چنین پروژه هایی در بیاورم. اینکه روند بازسازی کند پیش رفته است را باید از مسئولین بپرسید که هنوز هیچ بودجه ای در اختیار ما قرار نداده اند و تمام کارهایی هم که تاکنون شده بدون قرارداد و پرداختی بوده است. شما هم اکنون بازار ماهی انزلی را ببینید. بنده آبان ماه پروانه پروژه را گرفتم و الان می توانید پیشرفت آن را ببینید پس ما توانایی انجام کار را داریم.

وی در پایان گفت: اگر مراحل قانونی کار به درستی پیش برود و اداره کل هرچه سریع تر نسبت به انجام کارهای استادیوم انزلی حساسیت نشان دهد و بودجه لازم را تامین نمایند اطمینان داشته باشید اگر کسی بگوید برای مثال کار این استادیوم را 6 ماهه به اتمام می رساند من این قول را می دهم که کار را سه ماهه تمام کنم! یعنی هر زمانی را تعیین کنند من در نصف آن زمان پروژه را به اتمام می رسانم چون توانایی و تجهیزات لازم و روز دنیا را در اختیار دارم می توانیم در دو شیفت 12 ساعته در روز کار کنیم و در سریع ترین زمان ممکن بازسازی سکوهای استادیوم را انجام دهیم که می دانیم چقدر برای مردم انزلی و هواداران این قضیه مهم است و چه نقش مهمی در موفقیت ملوان دارد. فقط خواهش من این است که مسئولان هرچه سریعتر نسبت به این قضیه مهم حساسیت نشان دهند و کارهای لازم را انجام دهند تا کار بیش از این طول نکشد.

گفت و گو: شهرام شاهین

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwlwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| شایعه یا واقعیت؛ ورزشگاه تختی انزلی بازسازی نخواهد شد