تاریخ انتشار: 1397/02/13 23:36
کد خبر: 149354

فرازمند : در گروه دشواری حاضر بودیم / سردار استحقاق صعود را داشت

فرازمند : در گروه دشواری حاضر بودیم / سردار استحقاق صعود را داشت

بهمن فرازمند سرمربی نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت:

سردار بوکان مقابل تیم ما بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و به مانند تیمی که هدف صعود دارد در این مسابقه ظاهر شد ، به هر حال با اختیار داشتن یک مربی خوب و کاربلد، سردار استحقاق صعود را داشت.

بازی دو نیمه متفاوت داشت، در ده دقیقه ابتدایی مسابقه سردار بوکان میتوانست به گل دست یابد، روی یک ضد حمله دروازه حریف را فرو ریختیم و پس از آن نیز چند موقعیت را به هدر دادیم، در شرایطی که یکی از بازیکنان ما از زمین مسابقه اخراج شد، اما با کمی دقت قادر به کسب سه امتیاز این دیدار بودیم.

در بازی حساس گروه، شاهین مقابل داماش تا دقیقه نود، بازی جوانمردانه ای را انجام داد که جا دارد از این تیم تشکر ویژه ای داشته باشم.

در گروه دشواری حاضر بودیم، نفت و گاز گچساران و شاهین بوشهر شکستی را متحمل نشدند، همچنین داماش گیلان تنها با یک باخت تیم خوبی نشان داد، سردار بوکان ،شهرداری بندرعباس و پالایش نفت آبادان هم از توانایی صعود برخوردار بودند.

در گروه الف ، تیم های استقلال جنوب ، اروند خرمشهر ، خوشه طلایی ساوه و نفت امیدیه از شانس های اصلی صعود به شمار می آیند و سرنوشت صعود به هفته پایانی کشیده شده است نگاه ما به هفته پایانی در گروه الف است تا با مشخص شدن حریف ، خود را آماده دیدار رفت و برگشت پلی آف کنیم.

از هواداران تیم تقاضا دارم که در دو بازی باقی مانده صبر پیشه کنند، تا با آماده کردن بازیکنان از لحاظ روحی و تاکنیکی، مردم گچساران را به آرزوی خود برسانیم.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9one

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرازمند : به دنبال صعود هستیم ، فدراسیون به این سه هفته نگاه ویژه ای داشته باشد