تاریخ انتشار: 1397/02/19 12:31
کد خبر: 148643

تحلیل و بررسی متفاوت از رقابتهای لیگ دسته دو

لیگ دو امسال بسیار جذاب و حساس پیگیری شد.
تحلیل و بررسی متفاوت از رقابتهای لیگ دسته دو

اگر نگاهی به تیمهای صعود کننده و مجموع امتیازات بدست آمده در دور دوم داشته باشیم، طبق آمار و همچنین تیمهای صعود کننده می توان تیمهای گروه یک دور اول رقابتهای لیگ دسته ۲ را موفق ترین گروه و گروه ۳ دور اول رقابتها را ناکام ترین تیمهای دو گروه دیگر دانست.

گروه ۱ : از گروه یک دور اول رقابتها ۴ تیم اروند خرمشهر، داماش گیلان، شاهین شهرداری بوشهر و مقاومت تهران صعود کردند که در مجموع این ۴ تیم در دور دوم ۶۴ امتیاز را کسب کردند و در نهایت دو تیمی که موفق به صعود مستقیم به لیگ دسته یک شدند ( شاهین شهرداری بوشهر و اروند خرمشهر) از همین گروه بودند.

گروه ۲ : از گروه ۲ دور اول رقابتها ۴ تیم شهرداری بندر عباس، نفت و گاز گچساران، سردار بوکان و استقلال جنوب تهران صعود کردند که در مجموع این تیمها در دور دوم ۴۸ امتیاز را کسب کردند و دو تیم نفت و گاز گچساران و استقلال جنوب تهران از همین گروه به دیدار پلی آف راه یافتند.

گروه ۳ : از گروه ۳ دور اول رقابتها ۴ تیم گیلانمهر فومن ، خوشه طلایی ساوه ، نفت امیدیه و پالایش نفت آبادان صعود کردند که در مجموع این تیمها در دور دوم ۴۱ امتیاز را کسب کردند و هیچکدام از تیمهای این گروه موفق به صعود مستقیم و یا راهیابی به دیدار پلی آف نشدند.

خبرنگار : عبدالرضا کللی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vmy5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول گلزنان لیگ دو در پایان هفته هجدهم