تاریخ انتشار: 1397/02/26 18:49
یاد داشت سردبیر؛ آزموده را آزمودن خطاست!
کد خبر: 147699

آقای بردبار؛ قشقایی را به حال خود رها کنید/ آدرس اشتباهی درمسیر قشقایی!

باشگاه قشقایی شیراز با خرید امتیاز برق جدید، جایگزین این باشگاه در لیگ دسته اول گردید و در اولین اقدام داود مهابادی را بعنوان سرمربی انتخاب نمود.
آقای بردبار؛ قشقایی را به حال خود رها کنید/ آدرس اشتباهی درمسیر قشقایی!

نادر دارستانی؛ برق جدید شیراز بعد از یک فصل پر فراز و نشیب و پشت سر گذاشتن دو نیم فصل متفاوت، در نهایت بکار خود در لیگ دسته اول پایان داد تا از این پس شاهد حضور قشقایی شیراز در این مسابقات باشیم.

صرف نظر از این که دلایل این انتقال چه بوده و آیا کار درستی بوده یا نه، آن چه که مهم است، حضور محمدعلی بردبار مالک باشگاه برق در بین مدیران قشقایی می باشد که می تواند در جای خود مورد سوال باشد.

مالک باشگاه برق جدید، در پایان نیم فصل  لیگ دسته اول با رفتن داود مهابادی به نساجی موافقت کرد تا برق که یکی از مدعیان صعود بود، به یکباره با مشکلات عدیده ای روبرو شود.

با رفتن داود مهابادی که در برق شیراز خیلی خوب کار کرده بود، چند بازیکن مطرح این باشگاه نیز  ساز جدایی را کوک کرده تا سناریوی نوشته شده برای این تیم کامل شده و شیرازه برق جدید شیراز که یک تیم خوش ترکیب و مدعی  بود، از هم پاشیده و در سراشیبی قرار بگیرد و این اتفاق اولین ضربه مشترک داودمهابادی و بردبار بر پیکره برق جدید شیراز بود.

این زوج دوست داشتنی که با هم سرنوشت برق را رقم زدند، همکاری خود را در فصل آینده و این بار با قشقایی شیراز رقم زده اند، در حالی که هنوز مشخص نیست دلایل اتفاقات فصل گذشته از سوی هر دو نفر چه بوده است!

سوال این است؛ اگر قرار بر این بود تا امتیاز برق جدید شیراز به قشقایی داده شود چه دلیلی وجود دارد که آقای بردبار در این باشگاه تاثیرگذار باشند و بخواهند در مهم ترین تصمیم که انتخاب مربی است نقش اصلی را بر عهده داشته باشند؟

البته نمی خواهیم خدای ناکرده پیشداوری کرده و داود مهابادی را یک مربی ناکار آمد معرفی کنیم، بلکه بر عکس او را بعنوان یکی از مربیان خوب فوتبال در لیگ یک می دانیم، اما مباحث فنی تنها می تواند یک روی سکه باشد و تعهدات روی دیگر سکه است که سابقه این دو نفر (بردبار- مهابادی)در فصل گذشته بیانگر این موضوع است که آنها با هماهنگی  دست به این اقدام زده اند.

از سویی دیگر هنوز حرف و حدیث در مورد فصل گذشته برق جدید شیراز باقی است و تعدادی از بازیکنان بنا به دلایل مختلف شاکی هستند که بنا نداریم ما به آنها ورود نماییم چرا که در جایگاه قضاوت قرار نداریم ولی در هر حال حرف هایی است که باید تکلیف آنها روشن شود و اگر چه مشکلات آن باشگاه ربطی به قشقایی نخواهد داشت، ولی قبول کنیم وقتی مدیریت یکی باشد، حضور بردبار برای قشقایی بدون دردسر هم نخواهد بود!

جان کلام این که بردبار اگر قرار بود موفق باشد، برق جدید را به جایگاه مناسبی می رساند نه این که شرایط  قرار گرفتن در مسیر سراشیبی  را برای آن رقم بزند و ای کاش این مدیر اجازه میداد تا مدیران باشگاه قشقایی با تفکرات و اندیشه های در پی رسیدن به اهداف باشند نه اینکه تنها بر روی کاغذ شاهد یک نق و انتقال باشیم، چرا که حداقل در این آزموده را آزمودن خطاست!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487d7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


6  دلیل انتخاب غلام زاده بعنوان سرمربی برق جدید شیراز
عبور از بحران با انتخاب صحیح؛