تاریخ انتشار: 1397/02/31 12:50
کد خبر: 147100

مدیرعامل ملوان پس از مشخص شدن وضعیت بازیکنان خارجی معرفی می شود

مدیرعامل ملوان سرانجام چه کسی معرفی خواهد شد ؟ محمود بدیعی فر یا بهمن صالح نیا و یا شاید نصرت ایراندوست؟ همه چیز به نتیجه پرونده شکایت بازیکنان خارجی ملوان بستگی دارد.
مدیرعامل ملوان پس از مشخص شدن وضعیت بازیکنان خارجی معرفی می شود

حدودا ۲ ماه از زمان استعفاء مهران نصیری مدیرعامل اسبق باشگاه ملوان گذشته است و در طول این دو ماه نام های زیادی برای نشستن بر روی صندلی مدیرعاملی ملوان مطرح شده است. در هفته های اخیر از نام هایی چون نصرت ایراندوست و بهمن صالح نیا و اخیرا محمود بدیعی فر رئیس اسبق شورای شهر بندرانزلی به عنوان گزینه های مدیرعاملی باشگاه ملوان یاد می شود.

به نظر می رسد با توجه به غیر ورزشی بودن هیئت مدیره باشگاه ملوان و نفوذ سیاسیون در پیکره باشگاه ملوان محمود بدیعی فر به عنوان مدیرعامل باشگاه ملوان انتخاب خواهد شد! شاید از خود بپرسید پس چرا رسما وی را به عنوان مدیرعامل ملوان معرفی نمی کنند؟

جواب این سوال را باید در پرونده شکایت بازیکنان خارجی و صدور رای محکومیت بر علیه باشگاه ملوان جستجو نمود. به نظر می رسد که مسئولان فعلی باشگاه ملوان هنوز از حل شدن این موضوع اطمینان کافی ندارند، آنها اخیرا نامه ای به فیفا ارسال کرده اند و با ذکر مشکلات و نوسانات ارزی کشور خواستار دریافت فرصتی بیشتر برای پرداخت بدهی زوران زلاتکوفسکی و سرگئی پاشنکو شده اند! متاسفانه این افرادی درک صحیحی از مقررات بین المللی فوتبال ندارند، برای نهاد نظارتی فیفا اهمیتی ندارد که امروز در ایران دلار ۴۲۰۰ تومان است یا ۸۰۰۰ تومان، آنها خواستار پرداخت حقوق بازیکن شاکی هستند!

حال با طرح این موضوع به سوال مطرح شده پاسخ خواهیم داد مسئولان باشگاه در انتظار رای نهایی و اتفاقات روزها و یا هفته های آینده هستند، اگر فیفا فرصتی دوباره به باشگاه ملوان داد محمود بدیعی فر را از هم اکنون مدیرعامل ملوان بدانید اما اگر اتفاق ناگواری مبنی بر کسر امتیاز رخ دهد یا بهمن صالح نیا و یا نصرت ایراندوست به عنوان مدیرعامل ملوان انتخاب و قطعا در این جریانات قربانی خواهند شد.

بدیعی فر به خوبی می داند که هیچ مقبولیتی در بین هواداران ملوان ندارد، پس هوشیارانه در انتظار نتیجه نهایی پرونده بازیکنان خارجی ملوان نشسته است! اگر نتیجه مطلوب نبود دیگر او را در اطراف باشگاه ملوان نخواهید دید.


خبرنگار: اسماعیل راد


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gk8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضا شرفی: مشکلات مالی رفع شود، قدرت واقعی خیبر را می‌بینید
اختصاصی| هافبک خیبر مطرح کرد؛