تاریخ انتشار: 1397/03/02 03:15
کد خبر: 146861

عیسی زاده : هدف بومی بودن تیم بود / انشاالله فصل آینده بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم

عیسی زاده : هدف بومی بودن تیم بود / انشاالله فصل آینده بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم

امید عیسی زاده سرمربی نفت امیدیه در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: زمانی که تیم را تحویل گرفتیم، جلسه ای با مسئولین داشتیم، که هدف بومی بودن تیم بود، و کسی برای صعود برنامه ریزی نکرده بود، اما خداراشکر تیم طوری بسته شد که از مرحله نخست صعود کرد و در مرحله دوم هم تا آخرین لحظه شانس صعود را داشتیم.

حرف های منفی پشت تیم بود مبنی بر این که نفت امیدیه در این فصل موفق نمی‌شود، ولی با تلاش تمام دوستان ثابت کردیم که نیروهای بومی صحبت های زیادی برای گفتن دارند.

در مرحله نخست جایگاه دوم جدول را به خودمان اختصاص دادیم که کار بزرگی بود، از همه مسئولین باشگاه تشکر میکنم که در این راه به ما کمک های زیادی انجام دادند.

در مرحله دوم با جلسه ای که داشتیم، صحبت از جذب بازیکن شد ولی متاسفانه بازیکنان مورد نظر ما جذب نشد، ولی تیم هایی مانند اروند، خوشه طلایی و استقلال جنوب توانستند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردند.

با شروع مرحله دوم از پنج بازی ابتدایی خودمان سه بازی خارج از خانه داشتیم که واقعا کار را برای تیم ما سخت کرد، و متاسفانه روی اتفاقات امتیاز از دست دادیم.

ولی با شروع دور برگشت مسابقات جلسه ای با مسئولین داشتیم و قرار شد بهترین نتایج را کسب کنیم، توانستیم با تلاش همه عوامل تیم و حمایت هواداران در دور برگشت 9 امتیاز کسب کنیم و بهترین تیم دور برگشت بودیم.

متاسفانه خیلی ها به دنبال ضربه زدن به تبم بودن، ولی در سال آینده انشاالله با سعی و کوشش بیشتر و کادر و بازیکنان بومی امیدواریم به لیگ یک صعود کنیم.

دو مرحله ای بودن لیگ دو به تیم ها ضربه زد، بعضی از تیم ها در مرحله اول خوب کار کردند، ولی در مرحله دوم خوب کار نکردند، مانند تیم فومن و تیم ما که جزو این دسته از تیم ها بودیم که دو مرحله ای بودن بازی ها به ما ضربه زد.

مشکل بعدی که در لیگ دو وجود دارد مسائله دوپینگ است، که بعضی از تیم ها این کار را انجام میدادند و تعدادی از بازیکنان چیزی فراتر از حد انتظار بودند، با این کار یک رقابت ناسالم پیش می‌آمد.

از کادرفنی، بازیکنان، عوامل تیم و آقایان شهبازی، طیبی، پیرامون، مدملی، مشعلی، یزدی ، منصونژاد و مسئولین باشگاه که حامی بنده بودند تشکر می‌کنم، و از هیات فوتبال، نیروی انتظامی، فرماندار، امام جمعه، شورای شهر، هواداران فهیم شهر تشکر ویژه ای دارم.

انشاالله با حمایت همه دوستان فصل آینده بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzek5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عیسی‌زاده : چهار تیم از شانس صعود برخوردار هستند / برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت