تاریخ انتشار: 1397/03/09 16:13
کد خبر: 145915

گامهای نساجی قائمشهر برای لیگ برتر

نساجی قائمشهر با تمدید قراردادجواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی و دستیارانش برای فصل آینده رقابت های فوتبال لیگ برتر و رایزنی برای جذب بازیکن گام اول را برای حضور مقتدر در این رقابت ها محکم برداشت.
گامهای نساجی قائمشهر برای لیگ برتر

به گزارش فرتاک ورزشی، براساس گزارش های رسمی تاکنون 6 بازیکن از تیم های لیگ یک و برتر به خصوص رقیب دیرینه نساجی قائمشهر( خونه به خونه ) از سوی کادر فنی برای فصل آینده رایزنی شد و بزودی قرارداد با این بازیکنان بسته می شود.علاوه برآن تعدادی از بازیکنان فصل گذشته نساجی در لیگ یک نیز برای فصل آینده در لیگ برتر این تیم را همراهی می کنند تا مازنی ها بتوانند پس از 13 سال دوری از لیگ برتر فوتبال ایران بار دیگر عقده گشایی کنند.

نساجی قائمشهر پس از 25 سال در رقابت های لیگ دسته یک جام آزادگان فصل 97-96 در آخرین دیدارش با راه آهن توانست با زدن 6 گل به این تیم ، خود و مازندران را لیگ برتری کند.قرعه کشی رقابت های لیگ برتر 98-97 فردا پنجشنبه دهم خردادماه در تهران برگزار می شود تا زمان دیدار تیم ها مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهرگفت که تیمشان با همیاری بازیکنان و کادرفنی، هواداران و مالک باشگاه توانست خود را در دوران سخت رقابت های جام آزادگان ، لیگ برتری کند.

علی امیری افزود : نساجی برای آمادگی بهتر در رقابت های لیگ برتر با کادر فنی قراردادش را برای لیگ برتر تمدید کرد و این کار یک گام رو به جلو برای این فصل از رقابت ها برای باشگاه محسوب می شود.

وی اضافه کرد : کادر فنی نساجی قائمشهر به دنبال شناسایی بازیکن مستعد برای لیگ برتر است و رایزنی با تعدادی از بازیکنان سال قبل و آزاد در حال انجام است.

امیری اظهارداشت : ورزشگاه شهید وطنی قائشمهر نیز با تلاش مسوولان استانی در حال آماده سازی برای رقابت های لیگ برتر فوتبال است و امیدواریم تا این ورزشگاه تا پیش از شروع لیگ برتر تحویل باشگاه شود.هیجدمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران که ...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oyrlg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست‌نشان: صعود هیچ تیمی به لیگ برتر قطعی نشده است
سرمربی خونه به خونه مطرح کرد؛