تاریخ انتشار: 1397/04/02 13:53
کد خبر: 142322

رویاهای اکسین با کمالوند، برفراز لیگ یک

حضور فراز کمالوند بر روی نیمکت اکسین البرز بر جاذبه های لیک یک افزوده و این تیم را یکی از خبرسازترین تیم های این فصل کرده است.
رویاهای اکسین با کمالوند، برفراز لیگ یک

میلادفاندر؛ استان البرز که با توجه به میزبانی از تمامی قومیت ها در خود به درستی به ایران کوچک شهرت یافته است،با نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در موقعیت جغرافیائی بسیار مناسب، همواره به عنوان یکی از سهمیه دارترین استان ها در تیم های ملی و لیگ های فوتبال ایران به شمار می رود.

 شهر کرج نیز که  طی ادوار گذشته فوتبالیست های بزرگی را تحویل فوتبال ایران داده است، امروز با اسباب کشی سایپایی که سالانه با هزاران حرف و حدیث قرارداد استیجاری خود را تمدید می نمود،تنها یک سهمیه در سطح دوم فوتبال ایران دارد(لیک یگ) به نام اکسین،که به احوالات آن نیز در ادامه اشاره خواهیم داشت

اکسینی ها که در سال های اخیر با مربیان موفقی چون:فیروز کریمی،یحیی گل محمدی و... شانس خود را برای صعود به لیگ برتر آزمایش کرده و به نتیجه ای نرسیدند،در فصل گذشته نیز علی رغم هزینه کرد مناسب مدیران مجموعه و حمایت مسئولان ورزش استان،با علی لطیفی نتایج ضعیفی را کسب کرده که حواشی فراوانی نیز چاشنی این عملکرد شد.

و اما بعد ...

انتصاب منصور بیک وردی"رئیس جدید هیات فوتبال استان البرز"که برخواسته از متن فوتبال استان و مورد حمایت اهالی فوتبال شهر کرج می باشد و انتخاب فراز کمالوند سرمربی بسیار موفق فوتبال ایران به عنوان سرمربی اکسین و ورود سهام داران جدید به این مجموعه سبب گشته است،حتی کارشناسان فوتبال نیز سالی رویایی را برای فوتبال استان البرز متصور شده که نیل به این هدف،انتظار توجه به نکته های ذیل را می کشد.

انتظار می رود که اکسینی ها با بهره گیری از تجربیات فصول گذشته خود در وهله نخست با به کار گیری افرادی فنی و توانمند در این باشگاه و در سمت های مختلف،ارتباط مناسبی با مسئولان هیات فوتبال،اداره ورزش و جوانان و دیگرارگان هایی تاثیرگذار استان پیدا کرده و از زیر ساخت های ورزشی و حمایت های عملی یا حتی لفظی این مجموعه ها برخوردار شوند!

حال که سرمربی موفقی چون فراز کمالوند روی نیمکت این باشگاه کرجی می نشیند،امید است مدیریت باشگاه با برقراری ارتباطی مناسب، مهم ترین نقطه ضعف خود را که درگیری و جدال مستقیم با متولیان ورزش و رسانه های استان بوده است را پوشش دهند،که خدای ناکرده کار به جایی نرسد که به سان فصل پیش سرمربی تیم علنا دستور شعار علیه مدیران این استان در حضور شان را به لیدر های هزار تومانی اجیر گشته در ورزشگاه بدهد.

از دسترس خارج نیست امید صعود به لیگ برتری که با خروج سایپا،سال هاست فوتبال کرج انتظار آن را می کشد و در رویایی ترین لیگ یک سال های اخیر با حضور مربیانی کارنامه داری چون:مهدی پاشا زاده،اکبر میثاقیان،محمد ربیعی،داود مهابادی و... در راس باشگاه های شان،رسیدن به این مهم دست یاری تمامی اهالی ورزش استان البرز را طلب می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ymgjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی جدید اکسین البرز معرفی شد+عکس