تاریخ انتشار: 1397/04/03 15:00
سرپرست خیبر خرم آباد در گفتگو فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 142126

کیانوش کهزادی: از تماشاگران و هیئت فوتبال تشکر میکنیم‌ / برخی از مسئولین نمی‌دانند تیمی به اسم خیبر در این استان وجود دارد

کیانوش کهزادی: از تماشاگران و هیئت فوتبال تشکر میکنیم‌ / برخی از مسئولین نمی‌دانند تیمی به اسم خیبر در این استان وجود دارد

کیانوش کهزادی سرپرست خیبر خرم آباد در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت:

فصل گذشته قبل از شروع مسابقات تیم را خودمان در فاصله کمتر از ۱۰ روز به شروع مسابقات آماده کردیم، با شروع مسابقات نتایج خوبی کسب کردیم، اما بعد از چند هفته مشکلات مالی بر تیم غلبه کرد.

با همان مشکلات تیم را تا نیم‌ فصل اول رساندیم و در تعطیلات نیم فصل هیچ اردویی و تمرینی به دلیل مشکلات مالی انجام ندادیم.

با شروع نیم فصل دوم بعد از دو بازی اسپانسری جهت کمک مالی اعلام حضور کرد که متاسفانه قول ها عملی نشد و هیچ گونه پولی واریز نشد هر چند تیم ما با همین اوضاع نیز لیاقت صعود به مرحله بعد را داشت.

عدم حمایت مالی و نبود اسپانسر، فوتبال استان را دچار اختلال کرده و بلا تکلیفی ها سال قبل باعث شده نتوانیم بدهی های فصل گذشته را با بازیکنان و اعضای کادر فنی تسفیه کنیم.

از تماشاگران و هئیت فوتبال تشکر میکنیم‌ در طول فصل از ما حمایت کردند ولی مسئولین استانی به هیچ عنوان از ما حمایت نکردند، حتی میتوان گفت برخی از مسئولین نمیدانند تیمی به این اسم در این استان وجود دارد.

امیدوارم مسئولین به فکر خیبر باشند و از این تیم حمایت کنند، اسپانسری هم که وجود دارد اگر می خواهد کار کند باید به قول های خودش عمل کند، از ایشان خواهش میکنم اگر میخواهند کار کنند امروز و فردا نکنند و هر چه سریع تر کار را شروع کنند تا انشاالله بتوانیم خیبر را به جایگاه اصلی خودش برسانیم.

مصاحبه : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276g8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشتباهاتی که تراکتورسازی را به اینجا کشاند