تاریخ انتشار: 1397/04/03 18:33
کد خبر: 142077

دهشمند: با ایجاد حاشیه و شایعه نمی توانند در هدف باشگاه خللی وارد کنند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص اتفاقات مدیریتی و شرایط این تیم به سوالات خبرنگار فرتاک ورزشی در اراک پاسخ داد.
دهشمند: با ایجاد حاشیه و شایعه نمی توانند در هدف باشگاه خللی وارد کنند

علیرضا دهشمند،مدیر عامل باشگاه الومینیوم اراک در مصاحبه اختصاصی با مجتبی عارف پور خبرنگار سایت فرتاک ورزشی در اراک اعلام نمود،با دقت عمل و وسواس بسیار مشغول بستن تیم هستیم.این فصل مربیان خوبی مثل ربیعی ،کمالوند ،مجتبی حسینی در لیگ فعالیت دارند وقطعا شاهد لیگ جذابی خواهیم بود،اعتقاد دارم یکی از  بهترین سرمربی ایران را در اختیار داریم.

وی افزود: ربیعی جزء برترین مربیان نسل جوان فوتبال ایران است،در  فصل نقل و انتقالات توانستیم با دقت عمل زیاد کمبودهای فصل قبل را برطرف کنیم و از لیست  اولیه درخواستی ربیعی نتوانستیم کسی را جذب کنیم چرا که نفرات مد نظر به تیم های لیگ برتری رفتند، ولی از لیست دوم موفق به جذب  بازیکنان مد نظر شدیم.

دهشمند در ادامه در خصوص بهره گیری از بازیکنان بومی اراک، گفت: از بازیکنان اراکی هم تعدادی در لیست ارائه شده هستند،البته بعضی از بازیکنان بومی علی رغم پیشنهاد باشگاه هنوز جواب قطعی نداده اند .

وی افزود: امسال آلومینیوم یک باشگاه کاملا حرفه ای  و متفاوتخواهد بود .و ان شالله روزهای خوبی در انتظار فوتبال اراک است .

دهشمند در مورد تغییرات شرکت و اینکه آیا با تغییرات مدیریتی در کارخانه، خللی در باشگاه به وجود خواهد آورد یا نه،گفت :اولا ما امسال اصلا مشکل مالی نداریم ، پول هنگفتی نداریم ولی پول مصوب شده  پرداخت می شود چون بودجه باشگاه مصوب شده و آقای استاندار و نمایندگان محترم تاکید بر تیمی مدعی جهت مسابقات دارند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در ادامه گفت: ما در حال انجام امور اداری و توافقات لازمه هستیم که بازیکنان فصل قبل را که اکثرا در حدوده ۵۵ در صد دریافتی داشته اند در چند روز آینده تسویه کنیم و هر بازیکنی هم که جذب میکنیم ؛ 10 درصد واریزی برایش انجام میدهیم و بعد از ثبت در هیئت فوتبال و قبل از شروع بازیها 30 تا 40 درصد پرداختی خواهیم داشت .

تغییرات مدیریتی شرکت هیچ تاثیری در روند باشگاه ندارد و حتی  آقایونی هم که مطرح هستند همچون آقای ثقفی فوتبالی می باشند .متاسفانه بعضی افراد بخاطر اینکه جلوی عملکرد مثبت ما در نقل و انتقالات را بگیرند،  حواشی مطرح میکنند که به هیچ وجه درست نیست و قول می دهم که امسال، سال خوبی از هر نظر برای فوتبال اراک خواهد بود‌.

از استاندار گرفته تا نمایندگان و مدیران شرکت و هواداران یک همیت جمعی دارند برای موفقیت تیم و انشالاء کسب نتایج درخشان در پایان فصل..

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8aze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مدیرعامل آلومینیوم اراک به حواشی اخیر این تیم

آشتی دو استقلالی لیگ یکی+عکس
اختصاصی فرتاک ورزشی|