تاریخ انتشار: 1397/04/03 23:54
آقا کمالوند دست مرا گرفته بود
کد خبر: 142014

ابراهیمی: ان شااله به لیگ برتر صعود می‌کنیم

محمد ابراهیمی بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتورسازی در تصمیمی غیرمنتظره اکسین البرز را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.
ابراهیمی:  ان شااله به لیگ برتر صعود می‌کنیم

ابراهیمی که از بازیکنان مهم دوره تازه تراکتورسازی در فوتبال ایران به شمار می آید با این قرارداد به سرمربی سابقش فراز کمالوند پیوست. ابراهیمی در این باره می گوید: امروز بعدازظهر آمدیم به آقای کمالوند تبریک بگوییم که در نهایت بحث و صحبتمان به اینجا منجر شد که در اکسین بمانیم. البته من پیشنهاد لیگ برتری داشتم و حتی قرار بود فردا با یک تیم لیگ برتری قرارداد ببندم و فکرکردم با وجود حضور آقا فراز کار در این تیم برایم راحت تر است و یک سال دور از هیاهو با موفقیت به کارم ادامه بدهم.

ابراهیمی در ادامه گفت: فعلا نمی خواهم درباره تراکتور صحبت کنم و ان شاالله در زمان مناسب این کار را خواهم کرد اما باتوجه به اینکه آقا فراز در زمانی دست ما را گرفته و کمک زیادی به ما کرده من هم فکرکردم وقت جبران محبت های ایشان است و کنار ایشان دوباره موفقیتی را مثل موفقیت تراکتورسازی جشن بگیریم و از همین جا هم به همه هواداران تراکتور سلام می کنم و بابت سال های سال حضور موفقیت آمیز کنار ایشان از آنها متشکرم. دوره زندگی من در تراکتورسازی دوره ای است که هرگز از یادم نخواهد رفت، دوره ای شیرین که برای من فقط مهر و محبت مردم و هواداران تراکتور را به ذهن می آورد.

وی در پایان گفت: تیم اکسین با انتخاب مربی اش نشان داده که قصد بزرگی و حضور در رده های بالای جدول و صعود را دارد بنابراین وقتی چنین پیشنهادی به شما می دهند روی آن مکث می کنید و در نهایت من این تیم را برای ادامه فوتبالم انتخاب کرده ام.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkxnx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه تفنگدار سرخپوشان ماندنی هستند یا رفتنی؟

جداییرسمی 2 ستاره تراکتور سازی
واکنش سرپرست تراکتورسازی به جدایی ابراهیمی و عشوری