تاریخ انتشار: 1397/04/05 12:52
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 141749

عجایب در لیگ یک؛ جدایی 11 بازیکن خونه به خونه به نیت حضور باشگاه در لیگ برتر!

یازده بازیکن باشگاه خونه به خونه بابل رسما از این باشگاه جدا شدند.
عجایب در لیگ یک؛ جدایی 11 بازیکن خونه به خونه به نیت حضور باشگاه در لیگ برتر!

 حسین پنبه‌کار؛ درحالی که مدیران باشگاه خونه به خونه در تلاش هستند تا با شکایت از فدراسیون فوتبال حقشان را بگیرند، اما گویا بازیکنان این باشگاه عقیده دیگری دارند و به تیم‌های لیگ برتری پیوسته تا همه چیز بابت حضور بابلی‌ها در لیگ برتر مبهم شود.

خونه به خونه با شکایت از باشگاه نساجی بخاطر استفاده از بازیکن صغر سن دار، از فدراسیون خواسته تا آنها جایگزین نساجی در لیگ برتر شوند. باتوجه به آنکه باشگاه در تلاش است تا تیم را به لیگ برتر ببرد، اما گویا بازیکنان که اکنون به شهرت کافی رسیده‌اند نظر دیگری دارند و شاید فصل آینده نیز خونه به خونه در لیگ یک بماند.

بازیکنان جدا شده خونه به خونه به شرح ذیل است؛ فرشاد فرجی، سجاد آشوری و حمیدرضا دیوسالار (نساجی) ، وفا هخامنش (صنعت نفت آبادان) ، روح الله باقری (استقلال تهران) ، رضا آقابابایی (تراکتورسازی تبریز) ، نیما انتظاری (توافق نهایی با تیم لیگ برتری) ، محمدامین حاج محمدی (سایپا) ، مجتبی رمضانی (اکسین البرز) ، مهرداد حیدری (بعثت کرمانشاه) و ناصر سالاری (فولاد خوزستان). نکته جالب این است که وقتی خونه به خونه ادعای حضور در لیگ برتر دارد، چگونه اجازه می‌دهد تا یازده تن از بازیکنان اصلی جدا شده و به تیم‌های رقیب بروند!

بعید نیست که در روزهای آینده تعداد زیادی از بازیکنان خونه به خونه از این باشگاه جدا شود اما سئوال علاقه‌مندان بابلی از مسئولین باشگاه آن است که آیا فصل آینده، خونه به خونه در لیگ برتر حضور دارد یا لیگ یک؟! شکی نیست که مدیران این باشگاه می‌توانند دو باشگاه را همزمان اداره کنند و باتوجه به منابع مالی کلانی که در اختیار دارند، می‌توانند بازیکنان خیلی خوبی را جذب کنند اما این بلاتکلیفی، بدترین زجر برای تیمی است که تا روز آخر فصل قبل، لیگ برتر را بغل کرده بود و ناگهان آن را از دست داد.



کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365wbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی کریمی وینگر مدنظرش در باشگاه لیگ یکی را می‌خواهد
بازیکن سابق خونه به خونه در تور نفت؛