تاریخ انتشار: 1397/04/05 13:10
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 141747

اندر احوالات باشگاه فجرسپاسی؛ بدترین تصمیم، فاجعه نشود!

باشگاه فجرسپاسی شیراز برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ یک دوران سختی را سپری می‌کند.
اندر احوالات باشگاه فجرسپاسی؛ بدترین تصمیم، فاجعه نشود!

 درحالی که فجرسپاسی با علی اصغر کلانتری فصل گذشته فوق‌العاده نتیجه گرفت و تا روز آخر مسابقات نیز مدعی صعود به لیگ برتر بود، ناگهان پس از پایان مسابقات خبر جدایی کلانتری و فجر رسانه‌ای شد تا علاقه‌مندان شیرازی منتظر حضور مربی‌ای بهتر از کلانتری روی نیمکت فجر باشند.

مدیران فجر به این نیت با کلانتری تمدید نکردند چون قصد حضور مربی‌ای بهتر از وی را داشتند تا تیم را به لیگ برتر بیاورد اما جالب است بدانید که اکنون کاکوهای شیرازی اصلا برنامه مشخصی برای انتخاب سرمربی جدید ندارند.

اکنون که کلانتری از باشگاه جدا شده؛ وحید رضایی مربی ذوب آهن شده و امیرحسین پیروانی نیز آپشن‌های بالایی برای حضور روی نیمکت فجر درخواست کرده است، مدیران فجر یکه و تنها در میدان مانده‌اند و برای انتخاب سرمربی به مشکل خورده‌اند.

به هر حال بهترین تصمیم برای مدیران فجرسپاسی این بود که قرارداد کلانتری تمدید می‌شد و با حمایت از تیم بی‌ادعای فصل قبل، اکنون سودای حضور در لیگ برتر داشتند اما بهترین تصمیم آنها تبدیل به بدترین شد و هواداران شیرازی امیدوارند تا بدترین تصمیم مدیران باشگاه، تبدیل به فاجعه نشود و مربی‌ای برای باشگاه انتخاب کنند تا بتواند علاوه بر کسب نتایج بهتر نسبت به نتایج کلانتری، تیم را نیز به لیگ برتر بیاورد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmpkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی فجرسپاسی از این باشگاه جدا شد

فلاح: خدا را شکر می‌کنم که نیروی انتظامی به موقع رسید و من را نجات داد/ زمان شعبان بی‌مخ گذشته است
کجای دنیا در جایگاهی ویژه یک مدیرعامل میهمان را به باد کتک می‌گیرند؛