تاریخ انتشار: 1397/04/07 21:50
مدیرعامل اروند خرمشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 141281

اجازه ورود بازیکن سطح پایین توسط دلالان را به باشگاه نمی‌دهیم

مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر درخصوص اتفاقات اخیر این باشگاه پاسخ داد.
اجازه ورود بازیکن سطح پایین توسط دلالان را به باشگاه نمی‌دهیم

 دکتر امیـر سامری مدیرعامل اروند خرمشهر درباره ی شرایط نقل و انتقالات باشگاه اروند خرمشهر گفت: اجازه ورود بازیکن سطح پایین را توسط دلالان را به تیم اروند خرمشهر را نمیدهیم. طی روز های گذشته برخی از دلالان ما را تهدید کردند که اگر با ما همکاری لازم را نداشته باشید اجازه جذب هیچ بازیکنی به تیم اروند را نمی دهیم. متاسفانه این آقایون چند روزی است به بازیکنان جدید اروند تماس گرفتن که باشگاه اروند شرایط مالی خوبی را ندارد. 

وی افزود: با توجه به بحث تحریم اقتصادی  کشور در حال حاضر هواداران و بازیکنان جدید اروند خرمشهر هیچ نگرانی از لحاظ مسایل مالی باشگاه نداشته باشند چرا که امسال تنها تیمی هستیم  که مشکلات مالی نخواهیم داشت نکته قابل توجه این است که در واقع سازمان منطقه آزاد اروند در حال حاضر اسپانسر مالی تیم لیگ برتری صنعت نفت نیز میباشد.

مدیرعامل باشگاه اروند در خاتمه عنوان کرد: در حال حاضر دلالان با بازیکنان مد نظر باشگاه تماس میگیرند که از لحاظ مالی باشگاه اروند شرایط  مالی مناسبی ندارد. امیدواریم سازمان لیگ با ورود به این مسائل نظارت بیشتری بر فضای حاکم بر این مسابقات و فصل نقل و انتقالات داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gg9a5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به نقل و انتقالات العین ایران؛ از جذب بهترین‌ها تا جابه‌جایی مهره سوخته‌ها
اختصاصی فرتاک ورزشی|