تاریخ انتشار: 1397/04/09 21:39
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 140984

گلایه مدیرعامل اروند خرمشهر از دخالت دلال‌ها؛ سازمان لیگ چرا ورود نمی‌کند؟!

تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر پس از صعود به لیگ دسته اول این روزها درگیر یارگیری و نقل و انتقالات فصل است.
گلایه مدیرعامل اروند خرمشهر از دخالت دلال‌ها؛ سازمان لیگ چرا ورود نمی‌کند؟!

گرفتن چندین یار سرشنای و لیگ یک باز بهانه ای شد تا با مدیر عامل این باشگاه امیـر سامری در مورد شرایط نقل و انتقالات اروند خرمشهر سوالاتی را مطرح کنیم که چکیده صحبت های وی را با سایت فرتاک ورزشی می خوانیم:

* اجازه ورود بازیکن سطح پایین توسط دلالان را به تیم اروند خرمشهر نمیدهیم

طی روزهای گذشته برخی از دلالان ما را تهدید کرده اند و گفتند که اگر با ما همکاری لازم را نداشته باشید اجازه جذب هیچ بازیکنی به تیم اروند را نمی دهیم. متاسفانه این آقایان چند روزی است با بازیکنان جدید اروند تماس گرفتند که باشگاه اروند شرایط مالی خوبی را ندارد و باید هر چه سریعتر قراردادشان را فسخ کنند.

* هیچ مشکل مالی در این برهه حساس نداریم

با توجه به بحث تحریم اقتصادی کشور در حال حاضر هواداران و بازیکنان جدید اروند خرمشهر هیچ نگرانی از لحاظ مسایل مالی باشگاه نداشته باشند چرا که امسال تنها تیمی هستیم که مشکلات مالی نخواهیم داشت. نکته قابل توجه این است که در واقع سازمان منطقه آزاد اروند در حال حاضر اسپانسر مالی تیم لیگ برتری صنعت نفت نیز میباشد.

* سازمان لیگ باید به این مسائل حساس ورود کند

در حال حاضر دلالان با بازیکنان مد نظر باشگاه تماس میگیرند که از لحاظ مالی باشگاه اروند شرایط مالی مناسبی ندارد. امیدواریم سازمان لیگ با ورود به این مسائل نظارت بیشتری بر فضای حاکم بر این مسابقات و فصل نقل و انتقالات داشته باشد. سرمربی محترم تیم اکبر میثاقیان دست افراد غیر مرتبط را کوتاه کرده و فضای سالمی را جهت یارگیری به وجود آورده است.

* نفر دومی پای قراردادها مطرح نیست

برای جذب نفرات از هیچ کس کمکی نمیگیریم و مشاوران باشگاه و سرمربی تیم شخصا با بازیکنان تماس حاصل میکنند تا پای نفر دومی در میان نباشد. از دوستانمان و دلسوزان باشگاه که شبانه روز تلاش میکنند تا تیم شکل بهتری بگیرد کمال تشکر را دارم. متذکر می شوم که اروند فقط برای کسب مقام اول بسته می شود و هر بازیکنی که جذب میشود در جهت اهداف باشگاه می باشد و در کنار این موضوع نیم نگاهی هم به جوانان توانمند استان داریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lprm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازیکن جدید به اروند خرمشهر پیوستند
اختصاصی فرتاک ورزشی|