تاریخ انتشار: 1397/04/13 15:49
صفرعلی جمالپور: شما دیو نیستید، در قلب مسجدسلیمان جا دارید
کد خبر: 140409

دلنوشته ای برای محمود فکری و نفت مسجدسلیمان

یک اظهارنظر از سوی محمودفکری در واکنش به رفتار برخی از هواداران نفت مسجدسلیمان، شرایطی را فراهم نمود تا مالک و مدیرعامل کارون خوزستان دلنوشته ای را برای او بنویسد.
دلنوشته ای برای محمود فکری و نفت مسجدسلیمان

«برایم عجیب است که برخی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان من را به دیو تشبیه کرده‌اند.»

این اظهار نظر کوتاه از محمود فکری سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مرا بسیار شوکه کرد اما وقتی در ادامه مصاحبه آقای فکری، خواندم که گفته «البته حساب این افراد با مردم خونگرم مسجدسلیمان جدا است و خیلی از مردم خوب این شهر با من تماس گرفتند و ابراز شرمندگی کردند و خیلی هم از من تشکر و قدردانی کردند.»

 با این حال به عنوان عضویی از خانواده بزرگ ورزش مسجدسلیمان و کسی که سالها در سمت های مدیریتی فوتبال باشگاهی استان خوزستان مشغول  فعالیت بوده و هستم وظیفه خودم می‌دانم از زحمات این مربی باشخصیت و اخلاق مدار فوتبال کشور که در سخت ترین برهه زمانی با تلاش خود توانست خنده را بر لبان مردم درد کشیده شهرمحروم مسجدسلیمان بیاورد، تشکر نموده و از وی عذرخواهی می کنم و اما مطالبی غیر قابل انکار را بیان کنم و برای شروع آن فلاش بکی به گذشته خواهم زد و می گویم چندی قبل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با قهرمانی و لیگ برتری شدن تیم نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

 قهرمانی گویای آمادگی تمام عیار یک تیم است. تیم هایی که در لیگ دسته اول سهمیه لیگ برترمی گیرند از ویژگی های قابل توجهی برخوردار هستند. شک نکنید که نفت از تعدادی ویژگی موثر برای کسب قهرمانی برخوردار بوده است.بنده به عنوان فردی که سالها در فوتبال خوزستان و خصوصا مسجدسلیمان مدیریت کرده ام بر این اعتقاد هستم که تیم های بزرگ با آدم های بزرگ موفق می شوند وموفقیت در دسترس چنین تیم هایی قرار می گیرد.  نفت مسجدسلیمان یک مربی جوان وبزرگ داشت. صمیمیت و رفاقت، صداقت و شخصیت پردازی بین بازیکنان در تیمی که اهداف بزرگی دارد نقش مهمی را بازی می کند. محمود فکری در نفت مسجدسلیمان صمیمت و یکدلی ایجاد کرد. صداقت را در بین بازیکنانش دوچندان کرد.بزرگی کردن را به بازیکنان خود آموخت و در شخصیت پردازی بین بازیکنانش کوتاهی نکرد. اگر یک مربی بتواند این محاسن را در بین بازیکنانش تقویت کند و سبب رشد این ویژگی ها در بین بازیکنانش شود می تواند با تیمش موفق شود.

 نفت مسجدسلیمان از حضور محمودفکری سود برد، کسی که خودش به لحاظ شخصیتی در جایگاه قابل احترامی قرار داشت . فکری نفت مسجدسلیمان باوقار بود.تاحدودی از حاشیه ها دوری ورزید. زدو بند ساختار هر تیمی را ویران می کند اما فکری در نفت مسجدسلیمان نشان داد که اهل زدوبند نیست و مطمئن باشید مربی تیمی که در لیگ دسته اول سهمیه لیگ برتری می گیرد قطعا در این موارد مراقب است تا به تیمش لطمه ای وارد نشود.اگر پایش را کج بگذارد بعید است که رنگ موفقیت را ببیند.فکری به بازیکنان خود صمیمیت و صداقت داد و آنها نیز در زمین فوتبال با صداقت بازی کردند و حاصلش هم صعود به لیگ برتر بود.مجموع مواردی که خدمت تان عرض کردم

پایه گذار موفقیت نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته اول بود.

پس محمود فکری برای تماشاگران اصیل نفت و مردم خونگرم و مهمان نواز مسجدسلیمان دیو نیست.چرا که شما کاری بزرگ کرده اید که برای همیشه در قلب ورزشکاران،جامعه فوتبال و هوادران تیم محبوب دیار شیران  زاگرس هستید و  امیدوارم در تیم شاهین شهرداری بوشهر در فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه های کشور موفق و پیروز باشید.

صفرعلی جمالپور - مالک و مدیر عامل باشگاه کارون خوزستان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggmez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی صنعتی‌ها در رفسنجان/ جدال دو استقلالی برنده نداشت
اختصاصی| نفت از شکست فرار کرد؛

محمود فکری: برخلاف میل باطنی ام از نساجی جدا شدم/ دوپینگ تهمت است و پیگیری می کنیم
امیدوارم نفت مسجدسلیمان جز دو تیم راه یافته به لیگ برتر باشد