تاریخ انتشار: 1397/04/21 17:36
کد خبر: 139169

پسران شهر باران امیدوار به صعودو بازگشت به روزهای خوش

نگاهی گذرا به تیم فوتبال داماش گیلان در فصل گذشته داریم.
پسران شهر باران امیدوار به صعودو بازگشت به روزهای خوش

سجاد مصلحی؛ داماش گیلان را باید بدشانس ترین تیم لیگ دسته دوم در فصل گذشته دانست، جایی که با از دست دادن یک پنالتی از صعود به لیگ یک کشور باز ماند تا بخت خود را برای حضور در دسته بالاتر در فصل جدید دنبال نماید.

آنها برای حضور قدرتمند در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، در نقل و انتقالات تابستانی جزو برترین تیم ها بوده و خرید های موفقی را انجام داده تا همچون فصل گذشته مدعی صعود باشند.

حاجی زاده مالک  داماش در گام اول سیامک فراهانی مربی فصول گذشته داماش را بعنوان سرمربی فصل جدید معرفی کرد.

همچنین پسران شهر باران در خرید بازیکن هم پیش قدم بودند و خرید های خوبی را چون جاسم یاسر اللهی دروازبان فصل گذشته شاهین بوشهر  مرتضی حیدری کاپیتان فصل گذشته نفت وگاز گچساران  سامان نور محمدی ،جابر نصیری و عباس کندل از  سرداربوکان حسن نیازی کاپیتان فصل گذشته گل ابریشم تهران ومجید خدابنده لو هافبک فصل گذشته شاهین بوشهر را داشته اند.

لاجوردی پوشان شهر باران بیش تر از همیشه امیدوار به صعود به لیگ یک کشور هستند و تمرینات خود را از هفته گذشته شروع کردند  و باید دید و به انتظار نشست که آیا این تیم دوست داشتنی خطه گیلان، می تواند دوباره خود را به سطح اول فوتبال کشور برساند یا اینکه هواداران این تیم هم چنان باید چشم انتظار روزهای خوب در آیند باشند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmqaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی جدید باشگاه داماش گیلان معرفی گردید