تاریخ انتشار: 1397/04/26 08:21
مدیرعامل چوکا تالش در گفتگو فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 138448

صادقی : تیم را برای حضوری پر قدرت در لیگ دسته دوم و جام حذفی میبندیم / چوکا قطعا فصل بسیار خوبی خواهد داشت

صادقی : تیم را برای حضوری پر قدرت در لیگ دسته دوم و جام حذفی میبندیم / چوکا قطعا فصل بسیار خوبی خواهد داشت

مدیرعامل باشگاه چوکا تالش در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت:

با حمایت های مسئولین شهرستانی چند روزی است که تست گیری از بازیکنان را شروع کرده‌ایم، انشاالله بزودی تیم را برای حضوری پر قدرت در لیگ دسته دوم و جام حذفی میبندیم تا بتوانیم با کسب نتایج مطلوب دل هواداران چوکا را شاد کنیم‌.

 چوکا از پشتوانه هواداری بالایی برخوردار است و تعداد هواداران تیم چوکا از بعضی تیم های لیگ برتری نیز بیشتر است، مسئولین شهرستانی نیز از این تیم پرهوادار حمایت میکنند، بنده به عنوان یکی از هواداران چوکا از تمامی این عزیزان تشکر میکنم.

تامین هزینه های رفت و آمد برای تیم های لیگ دویی بسیار دشوار است اگر مسابقات در دو گروه شمال و جنوب کشور برگزار بشود میتواند به تیم ها کمک زیادی بکند.

آقای رسول‌زاده سابقه بازی در تیم استقلال و دیگر تیم های بزرگ را دارد و قطعا از تجربه بالایی برخوردار است، با حمایت های مسئولین و هواداران و توانایی کادرفنی و بازیکنان، چوکا قطعا فصل بسیار خوبی را خواهد داشت.

بیشتر تیم های قدیمی کشور از یاد رفته‌اند و دیگر نامی از آن ها دیده نمی‌شود، اما چوکا را هواداران این تیم نگه داشتند و با حمایت های خود همیشه پشتوانه تیم بودند، امیدوارم با کسب نتایج خوب و صعود به لیگ دسته اول بتوانیم کمی از زحمات این هواداران را جبران کنیم‌.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gqo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش مقصر نیست!