تاریخ انتشار: 1397/04/27 19:44
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 138211

تارتار: گل گهر می‌تواند مدعی اصلی صعود باشد/ دلمان برای هوادران پارس جنوبی تنگ شد

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به تمجید از باشگاه گل گهر سیرجان پرداخت.
تارتار: گل گهر می‌تواند مدعی اصلی صعود باشد/ دلمان برای هوادران پارس جنوبی تنگ شد

 مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم در پایان بازی با گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار سایت فرتاک ورزشی گفت: من باید تشکر کنم از بچه های گل گهر که آمدند و بازی کردیم. بازی خیلی خوبی بود. چون باید فردا با تیم سایپا بازی کنیم از بازیکنان جوانمان تا دقیقه 70 استفاده کردیم. سعی کردیم نیروهای کم تجربه مان استفاده کنیم. گل گهر نیز در دو سه روز گذشته بازی های سنگینی صورت داده و فکر کنم این تیم می‌تواند امسال مدعی باشد همانند دو سال پیش. آن سالی که ما با پارس جنوبی صعود کردیم به لیگ برتر، گل گهر نیز تیم خیلی خوبی داشت و می‌توانست به لیگ برتر بیاید.

وی درخصوص شرایط پارس جنوبی گفت: تیم ما از نظر آمادگی شرایط خوبی دارد و تا 80 درصد به آمادگی رسیدیم و در ادامه نیز به آمادگی بیشتر خواهیم رسید. باتوجه به نتایج خوبی که فصل قبل گرفتیم، 10 بازیکن فصل قبل ما را گرفتند. تیم‌هایی که ما نمی توانستیم با آنها در بازار نقل و انتقالات رقابت کنیم و پول خیلی خوبی به بازیکنان ما دادند و برای بازیکنان قبلی‌ام آرزوی موفقیت می کنیم. کمی باید زمان بگذرد تا به انسجام فصل قبل خودمان برسیم. ما تیم اول و دوم نداریم و بازیکنانی که گرفتیم در یک سطح هستند.

وی افزود: فوتبال منطقی نیست و ما و بازیکنان تمام تلاشم خودمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم. همه دست به دست هم خواهیم داد تا بخاطر هوادارانمان بازی خوب و نتایجی مناسب بگیریم. بازی اول ما بازی خیلی سختی است در شرایط آب و هوایی اهواز اگر بتوانیم آن بازی را به سلامت عبور کنیم فکر کنم شرایط تیمی ما بهتر شود. 

تارتار در پایان خطاب به هواداران پارس جنوبی گفت: دلمان برای هواداران پارس جنوبی جم تنگ شده. منتظرشان هستیم. امیدوارم همانند سال گذشته حامی تیم ما باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kydpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیمان رنجبری؛ عالی در پیش‌فصل، متوسط در طول فصل!
اختصاصی فرتاک ورزشی|