تاریخ انتشار: 1397/04/27 22:11
یاد داشت سردبیر
کد خبر: 138183

دست نشان به جاده خاکی زد/ اولین اشتباه نادر در مس کرمان

نادر دست نشان با انتخاب دستیار خود وارد چالشی جدید در کرمان خواهد شد.
دست نشان به جاده خاکی زد/ اولین اشتباه نادر در مس کرمان

نادر دارستانی؛ مس کرمان که به تازگی دستخوش تغییرتحول مدیریتی گردید و قرایی، رئیس هیات فوتبال این استان بعنوان سرپرست سکان هدایت این باشگاه را بر دست گرفت، با انتخاب نادر دست نشان بعنوان جانشین مجتبی حسینی، اولین گام را در جهت مسیری متفاوت برای رسیدن به هدف های این باشگاه ترسیم نمود.

دست نشان که یکی از مربیان نام آشنای فوتبال کشور به ویژه لیگ دسته اول بوده و با تیم های مختلف توانسته صعود به لیگ برتر را تجربه نماید، چند روزی می شود که سکان هدایت فنی مس را بر عهده گرفته و در حال حاضر نیز در اردوی مازندران بسر می برد تا این تیم را به مرز آمادگی رسانده و برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول، بازیکنان را آماده میدان نماید، رقابت هایی که می توان گفت با توجه یه شرایط تیم ها و نحوه بکارگیری مربیان از سوی باشگاه ها و جذب بازیکنان مطرح از سوی تیم های مختلف، به طور قطع شاهد یک فصل متفاوت همراه با رقابت های بسیار نزدیک خواهیم بود.

اما سوال اینجاست که آیا یک مربی آگاه هم چون دست نشان، برای انتخاب دستیاران خود، نباید تمامی جوانب را سنجیده و با کم ترین حاشیه به مسابقات ورود نماید تا بتواند به آن چه که نیاز دارد دست یابد؟ آیا اولین فاکتور برای تیمی که ادعا دارد و می خواهد یک فصل متفاوت را داشته باشد، دور بودن از حواشی نمی باشد؟

حال سوال این است که نادر دست نشان براساس کدام برداشت و تحلیل به گزینه ای هم چون ابراهیم تقی پور بعنوان دستیار رسیده است؟ البته خدای ناکرده نمی خواهیم این گونه به مخاطبین القاء نماییم که تقی پور ناتوان بوده و نمی تواند دستیار خوبی باشد، نه این گونه نیست، بلکه سخن ما این است که تقی پور گزینه مناسبی برای مس کرمان نخواهد بود.

بدون شک خوب می دانیم که او در دروان بازیکنی خود در مس کرمان تقابل های خوبی با هواداران نداشته و آنها دل خوش چندانی نسبت به تقی پور ندارند و این می تواند اولین هشدار به سرمربی باشد که پایه های مدیریت باشگاه هنوز درست پی ریزی نشده و نمی تواند تا این اندازه به تغییرات ریسکی فکر نماید.

جان کلام این که دست نشان با این انتخاب اولین چالش خود با هواداران مس کرمان را فراهم نمود تا روی باتلاق قدم بزند و با هر گام که پیش می رود بیشتر فرو رود و این ممکن است برای او و مدیران باشگاه مس که در این فصل دنبال اتفاقات خوب می باشند، کمی در تضاد باشد و باید دید و به انتظار نشست که واکنش هواداران این باشگاه در برابر این اتفاق چگونه خواهد بود اگرچه ناگفته پیداست که نمی تواند خیلی مثبت باشد چرا که سابقه طرفین این را می گوید و این مطلب تنها یک یادآوری  و تلنگری برای دست نشان و مس کرمان می باشد که به جاده خاکی زده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kydrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نادر غبیشاوی دستیار نادر دست نشان شد
اختصاصی فرتاک ورزشی|