تاریخ انتشار: 1397/04/29 21:19
کد خبر: 137901

داستان آلومینیوم و غرض‌ورزان همیشگی؛این‌بار صدای نظم و انضباط می‌آید!

آلومینیوم با آرامش درحال حرکت به سمت ساحل موفقیت می‌باشد.
داستان آلومینیوم و غرض‌ورزان همیشگی؛این‌بار صدای نظم و انضباط می‌آید!

درحالی که سالهاست کشتی فوتبال اراک نتوانسته به ساحل آرامش و لیگ برتر برسد، اما امسال شرایط کاملا متفاوت است. سکاندار کشتی فوتبال اراک بعهده علی دهشمند مدیر جوان، کاربلد و آشنا به تمامی مسائل لیگ یک است.

او با انتخاب محمد ربیعی بعنوان سرمربی و قرار دادن بصیری در کنارش نشان داد راه رسیدن به موفقیت را پیدا کرده. اراکی ها برخلاف سالهای قبل سریعا اقدام به انتخاب سرمربی، جذب بازیکنانی که سابقه درخشانی در لیگ ۱ دارند نمودند و برای آماده سازی بهتر روانه اردو کردان کرج شدد.

خوابگاهای بسیار منظم و شیکی که برای بازیکنان شهرستانی در نظر گرفتند، ایجاد رستوران در داخل باشگاه برای تغدیه بازیکنان، بهبود بخشیدن وضعیت امکانات رفاهی استادیوم امام خمینی (ره) برای هواداران این باشگاه، جداسازی و بهبود زمین تمرین و زمین استادیوم امام خمینی، انضباط منظم مالی باشگاه، بوجود آوردن آکادمی باشگاه و سرو سامان بخشیدن به تیمهای نوجوانان، جوانان و امیدهای این باشگاه، تشکیل هیئت امناء کانون هواداران باشگاه از اقدامات بسیار مثبت و بی سابقه مدیریت باشگاه آلومینیوم است.

اما شاید شاهکار مدیریتی دهشمند و سرمربی جوانش که با استقبال هواداران باشگاه هم مواجه شد، کنار گذاشتن بازیکنان پا به سن گذاشته و بی کیفیت بومی بود. بازیکنانی که سالهای گذشته تحت هر شرایطی باید در کنار تیم حضور داشتند، اما در کنار خروج این بازیکنان بی کیفیت و پا به سن گذاشته، اراکیها بازیکنان باکیفیت و جوان بومی را جایگزین کردند. بازیکنانی مانند مجید عیدی، ابولفضل قربانی، عباس یحیی بیگی، امیر نوری، علی میرزائی که از این جهت باشگاه آلومینیوم در میان تیمهای مدعی صعود بیشترین بازیکن بومی را باز هم دارد.

اما پاشنه آشیل فوتبال اراک که شاید مهمترین عامل عدم نتیجه گیری این تیم در این سالها بوده است، غرض ورزی عده ای محدود افرادی است که وقتی کنار تیم حضور ندارند شروع به حاشیه سازی برای این باشگاه کردند. هواداران و مدیران این شهر باید کاملا هوشیار باشند و از سالهای گذشته درس عبرت بگیرند و به این غرض ورزان اجازه به حاشیه بردن باشگاه در آستانه شروع بازیها ندهند. امسال وحدت و اتحاد کم نظیری بین هواداران و مدیران ارشد شرکت ایرالکو و مسئولان  ارشد استان برای موفقیت این باشگاه بوجود آمده و با مدیریت هوشمدانه علیرضا دهشمند در راس این باشگاه، کشتی فوتبال اراک قطعا به ساحل آرامش خواهد رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369p9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلومینیوم اراک به جمع مدعیان لیگ یکی ملحق شد